Even voorstellen...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen...

Hallo,

Ben een 28 jarige dame die er helemaal klaar voor is om een lichaamstransformatie te ondergaan. Ik weeg rond de 75 (weet het niet precies omdat ik de weegschaal niet meer als leidraad wil nemen). Ben 169m lang. Mijn doelen zijn: Houding verbeteren, meer kracht, p/m 10 k vet verliezen en een strakker en gevormder lichaam. De afgelopen 2 maanden rustig aan het sporten geweest 2 a 3 x per week conditie en spieren. Dit wil ik omhoog gaan schroeven naar 3 a 4 keer per week. Mijn dieet is al ontzettend eiwitrijk en gezond, maar ik zal hier strikter in moeten worden om mijn gewenste resultaten te behalen. Ik wilde een foto topic beginnen, maar zie dat dat nog niet meteen kan. in iedergeval ....hallo allemaal!!

Welkom

Comment

Dankjewel! Even wat achtergrond informatie....

Ik ben als puber ontzettend zwaarlijvig geweest 100+. 5 jaar geleden op een gewicht van 70 kilo geseets waarbij ik overtollig huid weg heb laten halen bij mijn dijbenen, armen en buik. Omdat ik sindsdien weer wat aangekomen ben is het niet zo strak meer als na de operatie, vandaar dat ik ook nu een 180 graden maatregel wil nemen om voor eens en voor altijd strakker in mijn lijf te zitten en een stabiel gewicht wil behouden. Ik vind mijzelf op het moment niet bikiniwaardig, over een jaar wil ik dat wel zijn!

Comment

Welkom en succes met je doel.

Comment

Dankje!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X