Even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen

Hallo mensen, mijn maar is Joël ben 20 jaar oud, ben 1,95 en weeg 110kg, na tijdenlang nutteloos te sporten wil ik me meer gaan verdiepen. ik ben niet super dik maar heb er een redelijk buikje voor hangen, ik heb eigenlijk 2 doelen. Spiermassa aankomen maar wil tegelijkertijd ook afvallen. is dat een mogelijke combinatie of sla ik nu al de plank mis. graag een paar tips

gr

Welkom Joël,

Wat jij wilt is prima te doen. Je zou kunnen gaan cutten (onder je onderhoud eten). Op die manier is het wel bijna onmogelijk om spiermassa aan te komen. Wat je ook kan doen is op onderhoud eten en goed gaan trainen. Als jij precies op onderhoud gaat eten zullen je spieren groeien. Hoe meer spieren je hebt hoe meer je verbrand. Grotere spieren hebben immers meer energie nodig.
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Welkom. Kan wel zeker de eerste maanden, zul je wel degelijk te werk moeten gaan. In eerste instantie zou ik http://forum.bodynet.nl/afslanken/55...-afvallen.html dit doen, als je dan wat verder bent gaan carbcyclen. Maar dat is voor latere zorg. Leiden meerdere wegen naar Rome hoor, maar voor mij werkte dit tot op heden prima.

Het hangt er wel een beetje vanaf hoe dik je op dit moment bent, als je boven de 20% vet zit zou ik iig eerst afvallen.
      Last edited by pescatore; 12-12-2012, 17:32.
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Bedankt voor de goeie antwoorden. had ik nog 1 vraag. is het bijvoorbeeld ook goed om 1 of 2 dagen in de week voor cardio te gaan, en de krachttraining op een split schema te zetten? of werkt dat elkaar tegen?

Thanks

Comment

goodmorning peepz

me naam is Pello 22 jaar

mijn doel is om lekker te trainen en handige info van de site en van mede mensen te winnen bvd gr

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X