Happy 2013

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Happy 2013

Hallo allemaal,

Allereerst de beste wensen!

Ik ben Orlando, 31 jaar en woon in Amsterdam.

Als kleine jongen heb ik jarenlang op Judo en Karate gezeten, waarvoor ik 3 keer per week een training had, en 1 keer per week / per 2 weken een wedstrijd. Op latere leeftijd ben ik gaan basketballen, dus sportief was ik altijd wel. Ik zat ook nog op een muziekvereniging. Naast dit alles was ik ook altijd op de straat met mijn vrienden. Zoals je merkt had ik genoeg te doen.

Vanaf de middelbare school ben ik me meer gaan interesseren in andere hobbies, en minder in sport. Voor ik het wist was ik gestopt met Judo, Karate en basketbal. Maar ondertussen kon je me wel elke week meerdere keren vinden in de stad, en vaak genoeg was ook er wel ergens een interessant feest om naar toe te gaan. Dit resulteerde uiteindelijk in een toename aan gewicht. Vanwege mijn interesse in sport, maar onregelmatigheden in mijn leven, was de fitnesschool de uitkomst. Ik ging de ene week 2 keer, en dan 3 keer. Ik was niet 100% bezig met mijn voeding, maar wel bewust van wat ik at. Ik deed niet aan trainingsschema's of voedingsschema's.

Dit heeft toch wel geduurd van tijdens mijn middelbare schooltijd, HBO (niet afgemaakt) en MBO (wel afgemaakt) tot aan een paar jaar geleden. Midden 2010 leerde ik mijn liefde kennen. Een hele mooie Braziliaanse vrouw, waar ik nu al bijna 2 jaar mee samenwoon. Helaas is intussentijd mijn discipline voor fitness weer gedaald, en dat is ook duidelijk te zien aan mij. Voor een paar jaar geleden was ik nog wel gespierd, maar niet droog. Ik had hier en daar nog wel wat vetjes zitten. Toch vond ik (en mijn vriendenkring) dat ik er destijds beter uitzag dan nu.

Tot aan afgelopen zomervakantie ging ik nog wel eens met mijn vriendin naar de sportschool. 3 keer per week was ik er te vinden. Ik bleef 2 keer per week 1,5 uur. Ik begon direct met krachttraining. Na een uur krachttraining zocht ik de loopband/cross-trainer/fiets afwisselend af. De 3e keer dat ik in de sportschool was deed ik alleen mijn krachttraining. Dit duurde tot aan afgelopen zomervakantie. Daarna ben ik vanwege allerlei excusen niet meer geweest.

Na enige tijd niet meer te hebben gesport (actief dan) heb ik besloten de sporttas weer schoon te maken, en mijn lidmaatschap van de sportschool te gebruiken.

Ik weeg inmiddels 80 kg, en ben 1.81 m lang. Mijn vetpercentage ligt volgens mijn supersonische weegschaal 21.1%

Ik hoef niet supergroot te worden, maar een beetje een atletisch lichaam zou ik wel mooi vinden. Nu zit er geen vorm in. Eigenlijk zie er heel normaal uit, met een klein buikje. Mijn doel is uiteindelijk toch weer:
    - een lichte V-vorm terug te krijgen
    - gespierde armen
    - buikspieren lichtjes te zien
    - sportieve benen
    - lichte onderkin laten verdwijnen
    - conditie verbeteren

Een collega van mij kwam aanzetten met een advertentie over een supplement waar hij in geinteresseerd was. Ik zoek altijd eerst op internet wat anderen vinden van een bepaald product, en na enig internetzoekwerk (over van alles) bleef deze site maar terugkomen in de zoekresultaten. Ik besloot verder rond te kijken hier. Vanwege mijn terugkerende interesse in fitness, en de interessante topics op de site, kon ik niet anders dan mij registreren.

Direct volgt bij deze mijn voorstelrondje, en hoop dat ik iedereen hier zo een beetje een kleine indruk heb gegeven wie ik ben. Zoals ik al eerder heb gedaan zal ik de site afstruinen wanneer ik vragen heb. Mocht ik er echt niet uit komen, zal het wel eens voor kunnen komen dat ik zelf een topic start of een vraag stel. Verder zul je weinig last van me hebben. Wie weet kan ik in de toekomst zelfs advies geven als ik zelf weer een beetje op gang ben gekomen.

Greetz, Orlando

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
X