Hallo allemaal,
Ik ben hier nieuw, heb al een tijdje een acount op bodynet maar nog niets mee gedaan eigenlijk.
(Heb al wel vaker op deze site gespeurd naar andtwoorden op mijn vragen.)
Ik train nu een jaar en 2 maand ongeveer.
(Aan één gesloten met mischien 4 x een weekje rust ivm Ziek, op Vakantie of gewoon even een rust weekje tussen het wisselen van mijn trainings schema's.)
Toen ik 15 á 16 was heb ik een jaartje kickboxen gedaan,
en toen ik 17 á 18 was heb ik ongeveer nog een half jaar aan fitness gedaan, maar toen lang niet zo intensief en serieus als nu.
Ik ben ongeveer 195CM lang en weeg nu ongeveer 97KG.
Mijn vet percentage durf ik zo niet te zeggen omdat ze bij mij in het sportcentrum nou niet een definitief duidelijk andtwoord kunnen geven.
(Slechte apparatuur.)
MAAR ik denk zelf ongeveer 15%.
Voor de rest : i
Ik ben 20 jaar, woon in Groningen en mijn naam is Jan willem.
Mijn trainings doel ? :
Maar dan wat minder groen van kleur!!
Groeten!
Ik ben hier nieuw, heb al een tijdje een acount op bodynet maar nog niets mee gedaan eigenlijk.
(Heb al wel vaker op deze site gespeurd naar andtwoorden op mijn vragen.)
Ik train nu een jaar en 2 maand ongeveer.
(Aan één gesloten met mischien 4 x een weekje rust ivm Ziek, op Vakantie of gewoon even een rust weekje tussen het wisselen van mijn trainings schema's.)
Toen ik 15 á 16 was heb ik een jaartje kickboxen gedaan,
en toen ik 17 á 18 was heb ik ongeveer nog een half jaar aan fitness gedaan, maar toen lang niet zo intensief en serieus als nu.
Ik ben ongeveer 195CM lang en weeg nu ongeveer 97KG.
Mijn vet percentage durf ik zo niet te zeggen omdat ze bij mij in het sportcentrum nou niet een definitief duidelijk andtwoord kunnen geven.
(Slechte apparatuur.)
MAAR ik denk zelf ongeveer 15%.
Voor de rest : i
Ik ben 20 jaar, woon in Groningen en mijn naam is Jan willem.
Mijn trainings doel ? :
Maar dan wat minder groen van kleur!!
Groeten!
Comment