Hallo iedereen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo iedereen

Hoi,

Ik wou mezelf graag even voorstellen. Ik ben Stijn. 25 jaar met op dit moment 56kg en ±12% vet (volgens online berekeningen dus geen idee of dit echt klopt )

Tot mijn 19 of zo heb ik intensief gesport (Gymnastics). Door te stoppen en te gaan genieten van het studentenleven zijn de spieren in de loop der tijd een beetje veranderd naar vet (voornamelijk buikvet). Nu ben ik sinds een dik half jaar opnieuw beginnen sporten (Fitness). Ik heb in eerste instantie voornamelijk cardio gedaan om wat vet kwijt te raken. Nu ga ik mij beginnen focussen op opnieuw kracht & spiermassa bij te krijgen door middel van 3x in de week (zeer onregelmatige werkuren) een fullbody krachtschema te volgen (dat ik nog moet opmaken )

Naast dat ga ik nog zoeken of ik een voedingssupplement ga gebruiken of niet. Ik denk op het forum wel wat informatie te vinden over dat onderwerp.

voila, tot zover mijn voorstelling . Indien er nog vragen zijn... Shoot

Groeten,
    Stroemf

Welkom en succes!
    I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

Welkom,

hoe lang ben je?

Lees de sticky's op het forum eens door en pluk een fb schematje eruit.

Verder is het belangrijk dat je je eerst op je normale voeding gaat richten ipv supplementen. Dat komt allemaal later wel. Ook dit vind je in de sticky's.
      Last edited by Prime; 13-07-2013, 10:07.
      Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

Originally posted by Prime View Post
        Welkom,

hoe lang ben je?

Lees de sticky's op het forum eens door en pluk een fb schematje eruit.

Verder is het belangrijk dat je je eerst op je normale voeding gaat richten ipv supplementen. Dat komt allemaal later wel. Ook dit vind je in de sticky's.
        ben 1m66.
        Ik zal eens wat rond snuffelen op de sticky's, bedankt voor de tip.
        Ik let wel wat op mijn voeding - gezonde voeding - maar ik werk niet met voedingsschema's e.d.
        Waar ik op let is dat ik extra eiwitten opneem door middel van kip / kippewit / enz. te eten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X