Hey ik ben roy ik ben 20 jaar en ik train nu ongeveer een jaar ik heb wel gains enzo maar. Nu niet voor. Te zeggen van wauw miss train ik fout maar volg tog mijn schema beetje ben nu sinds vandaag begonnen met dbol van genesis hoeveel moet kan ik er best van innemen en hoelaat en verder nog dingen waar ik op moet letten ?en het is enkel maar met dbol Om gewoon een keer te kijken wat het doet Alvast groetjes
Wie ik. Ben
Collapse
X
-
Oh je hebt er wel wat over gelezen? Okay dan, maar waarom start je al zonder dat je de dosis weet.
En heb je nog middelen liggen naast de dboll, of echt enkel dboll? Nooit gehoord van gyno? Nooit gehoord van negatieve feedback? Nooit gehoord van een NAKUUR? Overigens iedereen maar dan ook iedereen die ik weet die wel eens dboll only heeft gebruikt noemt het troep, waarom? Veel vocht en je gains zijn amper te behouden.
Je traint overigens pas een jaar en noemt je resultaten niet al te best. Dus kerel, stop er nou maar gewoon mee en gooi die rommel weg, je bent er nog niet aan toe, punt, klaar, uit. Die kuur gaat je niet brengen wat je wilt, eerder alleen maar problemen
Er is overigens een reden waarom je niet direct in het AAS gedeelte mag posten (tenminste ik dacht dat je minimaal 10 posts moest oid).
Comment
-
Als ik jou was zou ik eerst wat basisbeginselen over voedsel leren, daar minimaal 2 jaar mee aan de slag gaan en dan eventueel denken over dbol (+ nolva anders word je een waterballonnetje).
Anabole Steroïden hebben geen enkel nut als je voeding niet optimaal isBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by De-magge View PostHey ik ben roy ik ben 20 jaar en ik train nu ongeveer een jaar ik heb wel gains enzo maar. Nu niet voor. Te zeggen van wauw miss train ik fout maar volg tog mijn schema beetje ben nu sinds vandaag begonnen met dbol van genesis hoeveel moet kan ik er best van innemen en hoelaat en verder nog dingen waar ik op moet letten ?en het is enkel maar met dbol Om gewoon een keer te kijken wat het doet Alvast groetjes
Nu breekt mn klomp, je bent al begonnen en dan vraag je hoeveel je er het beste van kunt innemen en hoe laat?
Dan zeg je misschien train ik fout?
Tussen neus en lippen door meld je, dat: je toch je schema een beetje volgt?
Je gaat 1 van de grootste teringzooi in je lijf mikken om te kijken wat het doet?
Ook vraag je of er dingen zijn waar je misschien op moet letten?
Roy, Roy, Roy toch.
Waar je nu mee gestart bent, zal je alleen frustraties brengen kerel.
Je zal n kg of 5-6 bijkomen in je gebruik, erna zal je alles weer in moeten leveren. Dat zal n week of 3 na je kuur weer helemaal verdwenen zijn, als je niet meer inlevert dan je gewonnen hebt.
Je traint nu n jaar en hebt absoluut nog geen basis die je uit kunt bouwen, je weet nog niet eens of je wel juist traint (schrijf je zelf) Je schema volg je niet echt, dus dat is ook ruk!
Je hebt geen basis kennis van wat je in je lijf aan het flikkeren bent!
Alleen kijken wat het doet, is klootzakken met medicijnen!
Heb je enig idee welke risico's je loopt als je meuk (want dat is het) in je lijf gooit, en je lichaam het niet kan benutten?
Ja en nu waar moet je op letten?
Pijn in je onderbuik! Pijnen in de onderrug aan de zijkant! De kleur van de urine! Hoofdpijnen! Je stoelgang!
Duizeligheden! En zeker niet onbelangrijk met Bol, je bloeddruk! Hartkloppingen! Gedrag veranderingen!
Het opblazen door vocht! Extreme spierpijnen!
De voeding! Je trainingen! De nodige rust!
Ik kan het lijstje nog wel verder uitbreiden, maar dan raak je waarschijnlijk helemaal de weg kwijt...
Ik ben n beetje thuis in de middelen, en ik zeg je: Pleur weg die tabletten, je verziekt je lichaam en niet te vergeten je geest op deze manier.
De rebound zal harder aankomen dan je zou kunnen denken.
Als je niet alles op orde hebt zal je nog schrikken wat het met je lijf en koppie doet na je gebruik.
Voor hetzelfde geld raak je geestelijk ook nog ns in n diep dal.
Daarbij komt ook dat je hebt gekozen voor n middel waarvan je bij only gebruik zelfs als alles op orde is geen ene reet zal winnen behalve wat vet en n hoop water.
Je hebt nu mijn eerlijke mening, aan jouzelf de keuze wat je er mee doet..
succes met kiezen.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostMisschien wel, misschien niet Mcvk,
Maar ik voel me toch geroepen om te waarschuwen voor erger.'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'
Comment
-
Oke aangezien meer mensen het afraden om het te gebruiken Zal ik het laten voor wat het is en vooral eerst men training zelf op orde stellen enzo knul thnq voor het waarschuwen ik had naar iedereen die het afrade wel geluisterst als ze het op die manier vertelden en niet de manier waar mee je mij persoonlijk afkraakt Hij kraakt de kuur af niet,de persoon
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 100kg 3x
One legged calf raise:
- BW 25x, 18x
Superset met
Lu side raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x
- SSB hindu squat:25kg 20x
Deficit SL DL:
- 122.5kg 3x
- 102.5kg...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 102.5kg 6x
- hindu squat BW 55x
Safety bar goodmorning:
- 40kg 20x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher hindu squat:
- 40kg 3x10
Safety bar back extension:
- 45kg 2x
- BW 35x
Military...-
1 week geleden -
-
Safety bar squat:
- 92.5kg 11x
-box goblet squat 8kg 30x
One legged paused calf raise:
- BW 22x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 1x
- SSB hindu squat 20kg 20x
Deficit wide grip SL DL:
- 120.5kg 4x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 102.5kg 4x
-Hindu squat BW 40x
Sumo safety bar goodmorning:
- 40kg 16x...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 125kg 0x
- box goblet squat BW + 6kg 60x
Safety bar back extension:
- 45kg...-
2 weken geleden -
-
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
2 weken geleden -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
3 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment