ff voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ff voorstellen

Hallo allemaal

Ik ben stuitertje 29 jaar en kom uit Leeuwarden
    Ik train nu bijna een jaar in de sportschool en wil graag mijn ervaringen en tips uitwisselen
    voorlopig train ik nog zonder anabolen in januari gaat mijn eerste kuurtje van start !
    favoriete spiergroepen benen en triceps ! favoriete oefening squat ,incline dumbell press cable pull down . ik train drie dagen en dan 1 dag rust . ik eet tussen de 6 en 8 keer per dag

nou mocht je meer willen weten dan hoort ik het wel !

gr

Welkom stuitertje!

Het is in ieder geval slim van je om pas na een jaar trainen met een kuurtje te beginnen!
    Dan zit je in ieder geval aan je natuurlijke plafond qua groei en weet je hoe alles werkt!(...)

Toch succes in ieder geval!
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Welkom op dit forum stuitertje

Is je voeding etc in orde? anders heeft kuren niet veel zin, sowieso niet slim als je pas zo kort traint
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Rainman sarcasme?

Comment

Originally posted by diasog View Post
          Rainman sarcasme?
          Nee hoor,hoe kom je rbij?:-)

Ik baal echt dat ik pas een winstrolkuurtje na een aantal jaar heb gedaan als ik dit lees.
          Pffff,gemiste kans,dan was ik nu wat breder.

Maar nu even serieus stuitertje,waarom ga je na een jaar trainen aan de aas?
          Vrienden/mensen op de sportschool die het ook doen?

Als je een pas een jaar traint,is het veel te vroeg om ermee te beginnen!
          Ik ben benieuwd naar je stats en tevens je voedingsschema aangezien daar hoogstwaarschijnlijk nog erg veel winst valt te behalen.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Haha idd ben er ook benieuwd naar. Ik hoop dat die nog wat meer van zich post

Comment

waarom na een jaar al ?? simpel omdat ik vind dat het nodig is . ik groei van nature al snel en wil met een kuur nog meer groeien simpel. mijn voedingschema?? nou die is goed in orde denk ik sa
              ik begin de dag met 3 bruine boterhammen met jam een eiwitten shake met creatine en een halve liter water
              na de training magere kwark halve liter water eiwitten shake , aminozuur en creatine
              daarna een bord brinta met halve liter water en wat fruit
              zo rond 2 uur een warme maaltijd meestal macroni of iets dergelijks
              later weer een bord brinta met weer water
              savonds gewoon eten
              dan 2 bruine boterhammen met ei
              en voor het slape gaan eiwiten shake met een beker magere kwark
              zo ziet het er ongeveer per dag uit mocht je tips hebben graag !

Comment

bedankt !

Comment

Het is je eigen keus natuurlijk en je bent geen jong ventje meer maar ik vind het zonde.
                  Je groeit van nature snel zeg je,waarom dan niet eerst naturel trainen tot je echt aan je plafond zit?

Het zou in ieder geval verstandig zijn om je voeding eens in een schema te zetten wat bij de stickies staat,want als jij dit tijdens een kuur gaat eten,zal het erg tegen gaan vallen qua resultaat.

Verder advies dat je het niet moet doen hoeft er denk ik niet gegeven te worden aangezien je het toch gaat doen.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by stuitertje84 View Post
                    waarom na een jaar al ?? simpel omdat ik vind dat het nodig is . ik groei van nature al snel en wil met een kuur nog meer groeien simpel. mijn voedingschema?? nou die is goed in orde denk ik sa
                    ik begin de dag met 3 bruine boterhammen met jam een eiwitten shake met creatine en een halve liter water
                    na de training magere kwark halve liter water eiwitten shake , aminozuur en creatine
                    daarna een bord brinta met halve liter water en wat fruit
                    zo rond 2 uur een warme maaltijd meestal macroni of iets dergelijks
                    later weer een bord brinta met weer water
                    savonds gewoon eten
                    dan 2 bruine boterhammen met ei
                    en voor het slape gaan eiwiten shake met een beker magere kwark
                    zo ziet het er ongeveer per dag uit mocht je tips hebben graag !
                    Ja je hebt het al helemaal door hoor.
                    Je groeit van nature snel zeg je?

Ja ik wil wel heel graag iets weten, dat mag zeg je zelf in je opening hier..
                    Ik zou wel willen weten Hoe jouw verdeling is in macro's, wat je huidige stats zijn, en waarom jij nodig vind om na n jaar naar de shit te grijpen..
                    Vind je dit werkelijk n voedigs schema?

Na je antwoord heb ik wel n aantal tips voor je..

Comment

Sorry Rainman je was al bezig zie ik nu..

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                        Sorry Rainman je was al bezig zie ik nu..
                        Geeft niet Ruud,ik zat al op jouw reactie te wachten.

Je houd het nog netjes,want als het geen troll is,is het iemand die totaal niet weet waar hij mee bezig is!
                        Gelukkig geen 17/18 jaar(of hij liegt daarover),maar als hij vindt dat zijn "voedingsschema"perfect is,weten we allemaal al hoe dit gaat eindigen.

Ik ben ook wel benieuwd naar zijn lengte/gewicht/vetpercentage

Ps ik mis toch soms de ongenuanceerde reacties van Hooligan wel
                        Last edited by rain; 09-09-2013, 14:01.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ja die is wat minder terughoudend he, en knalt het gewoon voor je koker.. hahaha

Comment

nou sorry hoor dak het in jullie ogen nie goed doe gelukkig is het nog altijd mijn leven en doe ik dat inrichten naar mijn keus . had hier graag tips ed gekregen maar ipv dat word ik tot mijn sokken afgefikt beetje jammer maar prima

Comment

Originally posted by stuitertje84 View Post
                              nou sorry hoor dak het in jullie ogen nie goed doe gelukkig is het nog altijd mijn leven en doe ik dat inrichten naar mijn keus . had hier graag tips ed gekregen maar ipv dat word ik tot mijn sokken afgefikt beetje jammer maar prima
                              Is niks persoonlijks hoor. Er komen hier zoveel mensen die denken perfect bezig te zijn en die vervolgens gaan kuren en alleen maar vocht aan komen en spier verliezen
                              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X