Flex Cup

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gain is pain View Post
    Nou schattingen maar kwam er dichtbij in de buurt op podiumdag...
    dat meten vind ik ook bs... wat intresseerd dat... als je er gewoon wedstrijdklaar uitziet....

@milena... dat schema wat ik kreeg was echt een vaag schema . Maar het werkte wel en ook reete hard.. bij harry en rene kreeg ik zeg maar een basic schema of eigenlijk wat 'we' gewend zijn maar de resultaten vielen vies tegen...

Inferno_0666 je kan je vet % ook uit laten rekenen op de sport school is dan ook ong.
    .................................................. .................................................. .....................
    Hoe kwam het dat de resultaten vies tegen vielen dan @Gain is Pain.?

Comment

Originally posted by Milena View Post
      Inferno_0666 je kan je vet % ook uit laten rekenen op de sport school is dan ook ong.
      .................................................. .................................................. .....................
      Ik vind 0,5-1% omlaag gaan in vet% in 1 maand tijd echt tegenvallen...
      waar het aan ligt? Mag god weten..
      ik weet alleen dat als ikzelf resultaat wil halen moet gaan carb cyclen.. maar dr werd alleen weer verlaagd (20gr tarwemeel ofze eruit halen).
      Mjaa paste dus niet echt bij mij dus die tactiek..

die vitargo voor het slapen gaan was ook echt vaag...en die 6 groene appels (meeste begeleiders en atleten zeggen dat dit gemeden moet worden)...hhaha maar het werkte
      Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Milena View Post
        Die metingen in sportscholen zijn niet altijd accuraat, zeker als de persoon die de meting doet nog onervaren is of als er gebruik wordt gemaakt van een goedkope huidplooimeter. Als je beneden de 10% bent zijn de betere methodes een hydrostatische meting of een bodpod.

Dus als ik getallen als 4 of 5% hoor dan ben in eerste instantie zeer sceptisch. Tenzij de persoon in kwestie erbij loopt als Hamdullah Aykutlu of Andreas Munzer.

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Dat is dan ook iemand met een dik pak massa en weet hoe hij zijn huid zo dun mogelijk krijgt en echt dehydrated staat... maar ik denk dat je zoiezo moet uitgaan van rond de 5% voor het podium....
          Make it happen, shock everyone!

Comment

Wat!!!!!!
            De laatste X stond bij mij 20,2% SLIK
            Klopt dat dan wel dat was zo als de foto hier naast hihihi

Comment

Dat is dan ook iemand met een dik pak massa en weet hoe hij zijn huid zo dun mogelijk krijgt en echt dehydrated staat... maar ik denk dat je zoiezo moet uitgaan van rond de 5% voor het podium....
              En het zijn nou net onder andere die massa en huiddikte die het vetpercentage bepalen.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

WTF dan mag ik nog wel ff trainen en zo

Comment

Bij vrouwen is het vetpercentage gemiddeld een stuk hoger dan bij mannen, dus maak je geen zorgen
                  Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                  People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                  BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Vrouwen staan volgensmij rond de 12% op het podium dacht ik
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Gus View Post
                      Vrouwen staan volgensmij rond de 12% op het podium dacht ik
                      licht aan de klasse.
                      voor Bikini classe is dat prima
                      voor BBing klasse echt nog te hoog.
                      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

dit dus..
                        op een persoon van 80kg bij 1.80m ziet 5% zonder het toepassen van allerlei technieken voor het af drijven van vocht etc. er heel anders uit.
                        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                          dit dus..
                          op een persoon van 80kg bij 1.80m ziet 5% zonder het toepassen van allerlei technieken voor het af drijven van vocht etc. er heel anders uit.
                          Leg mij dan eens uit hoe dat zit dan. We hebben het hier over een PERCENTAGE en niet over de massa.
                          - Dave Tate

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                            dit dus..
                            Dan ziet hij er minder groot uit dan iemand van 1.80 100kg, en 5% vet. Maar gewoon even droog hoor.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                              Leg mij dan eens uit hoe dat zit dan. We hebben het hier over een PERCENTAGE en niet over de massa.
                              Hij heeft het toch ook niet alleen over massa maar ook over vochtafdrijving? Dat maakt ook een wereld van verschil hoor. En als je minder massa hebt, komt het er ook minder 'door'.

Comment

Meten is weten en op die laatste %jes kunnen mensen zich lelijk vergissen. Naar mijn ervaring staan mensen toch vaak minder droog dan dat ze denken of hopen. Maar ik trek niemand hierin in twijfel, als iemand zegt dat hij 6% staat en dat is niet het geval dan neemt deze alleen zichzelf in de maling.

Succes met de voorbereiding trouwens mocht je er dit jaar staan!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X