Flex Cup

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Flex Cup

Hoe kom ik aan een coache voor de Flex Cup 14/15 december??????
    Dit zou voor mij dan de eerste x zijn

Ik dacht dat hier al ergens een topic over was met alle betreffende info hierover.
    Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Is het niet een beetje kort dag? Denk je dat het je lukt om in 12 weken in topvorm te zijn?
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik denk dat ik het wel kan proberen,
        Nee heb je ja kun je krijgen toch ?

Comment

En anders volgend jaar ik wil wel zeker ooit mee doen.
          ....................

Als ik niet mee kan doen dan zit ik zo ie zo in het publiek.

Comment

Wel stoer maar kan je je niet beter richten op volgend jaar?
            Of doe je dan gewoon wéér mee?
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Er zal vast iemand bereid zijn om je te helpen. Het eindresultaat zal er echter vele malen beter uitzien wanneer je voldoende tijd neemt voor een goede voorbereiding.

Tevens is er geen tijd meer om te kijken waar je wel of niet goed op reageert. Te experimenteren met voeding en training. Je moet dus al in erg goede vorm zijn EN je eigen lichaam erg goed kennen om in zo korte tijd succesvol op het poodium te zijn.

Ik heb uiteraard geen idee hoe je er bij staat qua fysiek en wat jouw ervaring op gebied van training en voeding is. Je kan het uiteraard proberen.
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Maaaaar hoe kom ik nou aan een coache

Comment

Originally posted by Milena View Post
                  Hoe kom ik aan een coache voor de Flex Cup 14/15 december??????
                  Dit zou voor mij dan de eerste x zijn
                  Gain is pain?
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

A ja ok ok ummm..........
                    Het is toch ook handig om iemand naast je hebben die jou van get. Begin tot het eind bij staat,

Ik bedoel met alles eten sporten enz.

Of is dat te veel van het goede.
                    En is dat eigenlijk wel betaal baar :d

Comment

Originally posted by Milena View Post
                      A ja ok ok ummm..........
                      Het is toch ook handig om iemand naast je hebben die jou van get. Begin tot het eind bij staat,

Ik bedoel met alles eten sporten enz.

Of is dat te veel van het goede.
                      En is dat eigenlijk wel betaal baar :d
                      Wat een begeleider wel of niet doet, spraak je met elkaar vooraf af. Je zult dus op zoek moeten naar iemand die aan kan sluiten op jouw wensen. Ik denk wel dat het erg duur wordt als je wilt dat jouw begeleider jou coacht bij elke training.

Comment

Post eens een foto hoe je er nu bij staat....
                        Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                          Wat een begeleider wel of niet doet, spraak je met elkaar vooraf af. Je zult dus op zoek moeten naar iemand die aan kan sluiten op jouw wensen. Ik denk wel dat het erg duur wordt als je wilt dat jouw begeleider jou coacht bij elke training.

Ja of het moet iemand zijn die je goed kent.
                          Ik zal mij idd eens eerst meer moeten gaan verdiepen voor dat ik mee doe.
                          De reden dat ook mee wil doen is omdat er veel mensen tegen mij zeggen dat ik mee moet doen en dat ik de eerste groep al over sla.Tja klinkt natuurlijk erg mooi en goed.Maar miss is het beter als ik er eerst eens een kijkje ga nemen, zo dat ik weet hoe het er uit ziet en hoe het er aan toe gaat.

Het lijkt me wel erg gaaf om een x mee te doen en ik weet dat je er hard voor moet trainen.
                          Ik leer hier ook heel veel op het Forum dat is fijn.
                          Heb alleen geen geduld hahaha

Comment

Het enthousiasme spat uit dit topic; dat is erg gunstig, want dat beloofd dan wat te worden volgend jaar!

Als je dat zo weet vast te houden tot eind volgend jaar dan ben ik erg benieuwd naar je progressie het komende jaar.

Verder zou ik je eerst wat meer verdiepen in alles. Nu heb je erg weinig ruimte om aan te passen, omdat je lichaam misschien anders gaat reageren dan gepland.

Ik zou het niet overhaasten en gewoon volgend jaar lekker mee doen als ik jou was. Dan ken je je lichaam weer beter en weet je meer van je lichaam af, hoe het reageert op bepaalde producten etc. etc. Dat is namelijk erg handig tijdens een wedstrijd prep als je dat soort zaken kunt manipuleren.
                            Last edited by Iron Mind; 08-09-2013, 07:58.
                            "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                              Het enthousiasme spat uit dit topic; dat is erg gunstig, want dat beloofd dan wat te worden volgend jaar!

Als je dat zo weet vast te houden tot eind volgend jaar dan ben ik erg benieuwd naar je progressie het komende jaar.

Verder zou ik je eerst wat meer verdiepen in alles. Nu heb je erg weinig ruimte om aan te passen, omdat je lichaam misschien anders gaat reageren dan gepland.

Ik zou het niet overhaasten en gewoon volgend jaar lekker mee doen als ik jou was. Dan ken je je lichaam weer beter en weet je meer van je lichaam af, hoe het reageert op bepaalde producten etc. etc. Dat is namelijk erg handig tijdens een wedstrijd prep als je dat soort zaken kunt manipuleren.

Dankje man,
                              Kijk dit bedoel ik nou, hier door word je ook gemotiveerd

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X