ff voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ff voorstellen

hallo,
    ik ben joey
    ben 14 jaar oud
    mijn hobby is kickboxe
    mijn lievelings eten is spagheti
    mijn sport is uiteraard kickbox

Welkom joey,
    hoe groot ben je?
    hoeveel weeg je?
    fitness je ook?
    zoja hoe vaak train je?
    wat is je doel?

Comment

Hallo en welkom op het forum.

Er is op dit forum heel veel informatie te vinden over voeding trainingen en er zijn ook veel schema's te vinden op het forum.
      Ik stel voor dat je eerst de wegwijzer voor nieuwe leden leest.
      Hier kan je al redelijk wat informatie vinden lees ook de basis over voeding.
      En maak een voedingsschema met de excelsheet die op het forum staat.

Heb je al een goede sportschool gevonden waar je aan de slag kan gaan ?
      Hier kan je een aantal goede trainingsschema vinden die goed zijn voor beginners.

zelf zou ik aanraden om het veel gebruikte LB/UB waar beginners goede progressie mee maken (mits voeding in orde) .
      LB/Ub schema staat hier.

Als je dit allemaal zult doornemen zul je aardig op weg zijn en de basis weten over bodybuilding.

Misschien is het leuk als je je stats post voorderest welkom en veel plezier !
      Quitters never win !

Comment

Uiteraard kickbox, is dat zo voor de hand liggend dan>
        Superbia in Proelio

Comment

Originally posted by Bricks View Post
          Uiteraard kickbox, is dat zo voor de hand liggend dan>

een sport die heel leuk is als je die leeftijd hebt tot je wat ouder bent en tot de conclusie komt dat het een k*t sport is en dan maar gaat focussen op KT

Joey Welkom !

Comment

ort which is great fun if you're that age until you're older and comes to the conclusion that it is a k * t sport then but will focus on KT Joey Welcome!
            uxman

Comment

Originally posted by usman125 View Post

ort which is great fun if you're that age until you're older and comes to the conclusion that it is a k * t sport then but will focus on KT Joey Welcome!

Wat goed van je !!

Misschien ook een idee om je ff voor te stellen ?

Comment

Dafuq?
                Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

troll incoming

Comment

Wat een

topic

Comment

Originally posted by Dion079 View Post
                      Hallo en welkom op het forum.

Er is op dit forum heel veel informatie te vinden over voeding trainingen en er zijn ook veel schema's te vinden op het forum.
                      Ik stel voor dat je eerst de wegwijzer voor nieuwe leden leest.
                      Hier kan je al redelijk wat informatie vinden lees ook de basis over voeding.
                      En maak een voedingsschema met de excelsheet die op het forum staat.

Heb je al een goede sportschool gevonden waar je aan de slag kan gaan ?
                      Hier kan je een aantal goede trainingsschema vinden die goed zijn voor beginners.

zelf zou ik aanraden om het veel gebruikte LB/UB waar beginners goede progressie mee maken (mits voeding in orde) .
                      LB/Ub schema staat hier.

Als je dit allemaal zult doornemen zul je aardig op weg zijn en de basis weten over bodybuilding.

Misschien is het leuk als je je stats post voorderest welkom en veel plezier !
                      IK heb die link een paar keer geprobeerd maar kom de ene keer op een Beleggings site uit en de laatste keer op een FaceBook sex pagina. Ik zoek me namelijk ook het wit voor mijn ogen naar die XLS file om mijn voedinginname te kunnen invullen. Ik bedoel het sticky onderwerp geschreven door een Shannasse. Algemene informatie over voeding en schema's in een soort Courier lettertype.

Comment

Originally posted by getaillleerde tuinslang View Post
                        IK heb die link een paar keer geprobeerd maar kom de ene keer op een Beleggings site uit en de laatste keer op een FaceBook sex pagina. Ik zoek me namelijk ook het wit voor mijn ogen naar die XLS file om mijn voedinginname te kunnen invullen. Ik bedoel het sticky onderwerp geschreven door een Shannasse. Algemene informatie over voeding en schema's in een soort Courier lettertype.
                        Lukt het wel om een ingevuld voedingsschema van iemand anders op dit forum te downloaden? Zo ja, dan kan je daarin je eigen voeding invullen
                        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Gus View Post
                          Lukt het wel om een ingevuld voedingsschema van iemand anders op dit forum te downloaden? Zo ja, dan kan je daarin je eigen voeding invullen
                          Dank je Gus, goeie tip, ik was te bezig met zoeken om aan jou tip zelf te denken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X