Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Er is op dit forum heel veel informatie te vinden over voeding trainingen en er zijn ook veel schema's te vinden op het forum.
Ik stel voor dat je eerst de wegwijzer voor nieuwe leden leest.
Hier kan je al redelijk wat informatie vinden lees ook de basis over voeding.
En maak een voedingsschema met de excelsheet die op het forum staat.
Heb je al een goede sportschool gevonden waar je aan de slag kan gaan ? Hier kan je een aantal goede trainingsschema vinden die goed zijn voor beginners.
zelf zou ik aanraden om het veel gebruikte LB/UB waar beginners goede progressie mee maken (mits voeding in orde) .
LB/Ub schema staat hier.
Als je dit allemaal zult doornemen zul je aardig op weg zijn en de basis weten over bodybuilding.
Misschien is het leuk als je je stats post voorderest welkom en veel plezier !
Uiteraard kickbox, is dat zo voor de hand liggend dan>
een sport die heel leuk is als je die leeftijd hebt tot je wat ouder bent en tot de conclusie komt dat het een k*t sport is en dan maar gaat focussen op KT
ort which is great fun if you're that age until you're older and comes to the conclusion that it is a k * t sport then but will focus on KT Joey Welcome!
ort which is great fun if you're that age until you're older and comes to the conclusion that it is a k * t sport then but will focus on KT Joey Welcome!
Er is op dit forum heel veel informatie te vinden over voeding trainingen en er zijn ook veel schema's te vinden op het forum.
Ik stel voor dat je eerst de wegwijzer voor nieuwe leden leest.
Hier kan je al redelijk wat informatie vinden lees ook de basis over voeding.
En maak een voedingsschema met de excelsheet die op het forum staat.
Heb je al een goede sportschool gevonden waar je aan de slag kan gaan ? Hier kan je een aantal goede trainingsschema vinden die goed zijn voor beginners.
zelf zou ik aanraden om het veel gebruikte LB/UB waar beginners goede progressie mee maken (mits voeding in orde) .
LB/Ub schema staat hier.
Als je dit allemaal zult doornemen zul je aardig op weg zijn en de basis weten over bodybuilding.
Misschien is het leuk als je je stats post voorderest welkom en veel plezier !
IK heb die link een paar keer geprobeerd maar kom de ene keer op een Beleggings site uit en de laatste keer op een FaceBook sex pagina. Ik zoek me namelijk ook het wit voor mijn ogen naar die XLS file om mijn voedinginname te kunnen invullen. Ik bedoel het sticky onderwerp geschreven door een Shannasse. Algemene informatie over voeding en schema's in een soort Courier lettertype.
Originally posted by getaillleerde tuinslangView Post
IK heb die link een paar keer geprobeerd maar kom de ene keer op een Beleggings site uit en de laatste keer op een FaceBook sex pagina. Ik zoek me namelijk ook het wit voor mijn ogen naar die XLS file om mijn voedinginname te kunnen invullen. Ik bedoel het sticky onderwerp geschreven door een Shannasse. Algemene informatie over voeding en schema's in een soort Courier lettertype.
Lukt het wel om een ingevuld voedingsschema van iemand anders op dit forum te downloaden? Zo ja, dan kan je daarin je eigen voeding invullen
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment