I'm new!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• I'm new!

Hallo allemaal,

ik ben Sophie, 24 jaar (178 cm, 78kg) en vind het interessant en leuk wat hier allemaal te lezen en leren is.
    Het afgelopen jaar heb ik bodypump, hardlopen en thuis (kracht)trainen 'ontdekt'.
    Met name van dit laatste wil ik meer leren en ervaren. Ik ben nog aan het puzzelen met een fullbody- en voedingsschema, maar ik vind gelukkig steeds meer nuttige informatie hier.

Ik heb Zomersticky gebruikt voor het berekenen van mijn eiwitten,vet en koolhydraten, maar ik kom uit op ongeveer 115 gram koolhydraten, dit is te weinig lijkt me!
    Iemand een tip?

Lees jullie later!

Hoi Sophie, welkom!

plaats je voedingsschema eens op het forum, dan kunnen we kijken of je het juist berekend hebt. Wat is je doel?
    'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Welkom !
      Superbia in Proelio

Comment

Welkom op Bodynet
        1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
        Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg

Comment

Welkom Sophie!
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Welkom Sophie en succes!
            I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

Dankjulliewel!!

Mcvk, ik heb het volgende berekend:
              via de calculator heb ik 2201 Kcal per dag nodig. Ik wil iets afvallen, dus ik reken op 1900 Kcal per dag.
              Eiwit: 78 (kg) X 2,5 = 195 (gram) X 4 (Kcal) = 780 Kcal
              Vet: 70 (gram) X 9 (Kcal) = 630 Kcal
              630+780= 1401 Kcal
              1900 - 1410 = 490 Kcal over voor koolhydraten

490 : 4 = 122.5 gram

Ik kom via deze berekening uit op:
              122.5 kcal aan koolhydraten
              630 kcal aan vet
              780 kcal aan eiwit.

Mijn lichaamsbouw stevig, niet vet, maar zogenaamd curvelicious
              Niets mis mee, maar ik zou graag oa wat strakkere/slankere bovenbenen willen. Met name mijn quadriceps zijn goed ontwikkelt door het paardrijden, maar de binnenkant mag strakker.
              Mijn armen ontwikkelen vrij gauw spieren, vooral de biceps gaan gauw. Mijn probleemzone is (zoals bij veel vrouwen denk ik..) mijn onderbuik en lovehendles. Ik wil door krachttraining te doen mijn metabolisme in rust graag verhogen en daarbij wat fitter in m'n vel zitten.
              Vandaar dat ik nu hiermee bezig ben en dit zie als bron om van te leren en te delen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X