oow zoo nou ikzou niet echt weten waar hier in de buurt nu een speeltuintje zit ik woon hier ook nog niet zo lang
rikkert
Collapse
X
-
Originally posted by Knulletje View PostIk denk dat Eeldesport meer bedoeld dat je met ondeugdelijk materiaal erg snel blessures op zal lopen als je er al geen ongelukken mee begaat.
maarehh waar woon je dan ? In welke wijk? want ik ken groningen aardig goed dus ik weet wel een paar plekjes waar je evt kunt trainen!Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
Beetje vaag, gozer. Toen ik stage liep werkte ik gewoon 's avonds om rond te komen en op zondag. Daarbij word je er niet sympathieker op als je probeert te gaan trainen bij een sportschool op het pasje van iemand anders (waar die persoon dus voor betaald heeft).
Neemt niet weg dat, als je hele relaas klopt, je niet in de prettigste situatie zit met je persoontje. Succes met je doelen en ik zou de adviezen van de mannen hier ter harte nemen.Why so serious?
bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80
Comment
-
doe ik ook ben naar plantsoen geweest in groningen om daar te gaan trainen met een maat van mij maar eeldesport ik woon op damsterdiep in zon gekleurde container bij goudgoedtrainen zonder geld is ook mogelijk als je maar gelooft in jezelf en niet opgeeft
als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan
Comment
-
Originally posted by rik050 View Postdoe ik ook ben naar plantsoen geweest in groningen om daar te gaan trainen met een maat van mij maar eeldesport ik woon op damsterdiep in zon gekleurde container bij goudgoedEinigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
ik weet ook dat het een beetje vaag is da vind ik zelf ook maar ik kan der helaas niks aan doen wil zelf ook dolgraag naar sportschool maar morgen maar even bij fit for free die pas afgeven
kan nie gelove da ik da wou doen liet me iets te erg meeslepen ik ga gewoon thuis trainen of buiten beviel me eiglijk best wel alleen voelde ik me op het begin een beetje aangekeken maar da wende gelukkig.
daarom wou ik liever niet buiten sportentrainen zonder geld is ook mogelijk als je maar gelooft in jezelf en niet opgeeft
Comment
-
Originally posted by Eeldesports View Postidd plantsoen is een redelijk goede oplossing... zijn genoeg dingen om mee te trainen.trainen zonder geld is ook mogelijk als je maar gelooft in jezelf en niet opgeeft
Comment
-
eeldesports ik zou graag wel een keertje samen met je willen trainen mischien kan je me dan nog wat tips geven aangezien jij ook in groningen woonttrainen zonder geld is ook mogelijk als je maar gelooft in jezelf en niet opgeeft
Comment
-
Maling hebben aan mensen die kijken. Als je stevig traint gaan ze alleen maar meer kijken omdat er dan geen lijfje van 50 kg in dec wind wappert aan die stang maar omdat er een flinke kerel de boel even recht buigt na zijn training.Why so serious?
bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80
Comment
-
Originally posted by rik050 View Posteeldesports ik zou graag wel een keertje samen met je willen trainen mischien kan je me dan nog wat tips geven aangezien jij ook in groningen woontEinigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
zal wel goed komen hoorde net van mijn maat dat er in stadspark wel zoiets plijkt te zijn met fitnis apparaten dus morgen ff checkentrainen zonder geld is ook mogelijk als je maar gelooft in jezelf en niet opgeeft
Comment
-
Erg vervelend verhaal heb je inderdaad !
Heb alles gelezen , maar denk toch wel dat je wel iets ken bij werken.
In de avond uren of op zondag , het moet makkelijk kunnen .
Want dit gaat natuurlijk niet werken om met 120 in de maand te gaan leven.
Informeer voor een kranten wijk oid , daar ken je vaak je tijden zelf bepalen.
Goodluck
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- Hindu squat BW 100x
Safety bar goodmorning: