Bulken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulken

Hoi iedereen ! Ik ben hier juist nieuw & heb een vraag. Ik ben 16j. Ik weeg 65 kg & ben 1m70 groot, ik train al ongeveer 1jaar & ik zou graag bulken omdat ik vind dat ik te mager sta. Maar het lukt mij niet voor een voedingschema te maken .. Ik neem een weight gainer & een eiwitshake. Mijn weigth gainer: supermass gainer neem ik 2x per dag. om 12u & voor training dus rond 17u. Mijn eiwit shake neem ik 1x per dag na training & die noemt iso 100 van dymatize. ik train 6x per week, iedere dag doe ik een andere spiergroep. maar nu nog die fameuze voedingschema die moeilijk is voor me. Vriendelijke groeten Omar selmi

http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...mersticky.html

Alsjeblieft. Dit zou je al een behoorlijk eind op weg moeten helpen. Probeer het aan de hand van die guide en post hier je poging. Zomaar een kant en klaar schema zal niemand voor je maken, maar als je laat merken dat je er zelf ook tijd en moeite in steekt, dan zullen genoeg mensen hier bereid zijn om je te helpen.

En nog een advies: weightgainer is prut. Eet liever fatsoenlijk
    Ik doe een gok

Comment

Begin maar om die weightgainer in n hoek te zetten en niet meer aan te kijken.
      Ga naar de voeding sectie en lees de sticky's.. Oftewel leer eten als n sportman.

Is wel nodig na n jaar trainen op rommel.

Reken voor je eiwitten 2x lichaams gewicht aan grammen eiwit 2x 65= 130 gram eiwitten = 520Kcal
      Reken voor je vetten 1x gewicht aan vetten = 65gram vetten = 585Kcal
      De rest vul je in met Kh..

Sorry Pren, je was me net voor.

Comment

welke guide ? ik zie niets staan in je reactie groetjes

Comment

het is dit rekenen dat moeilijk is voor me

Comment

heb de guide gevonden. maar moet ik uit die guide uithalen wat ik s'ochtends, 10u, s'middags, 15u , avond & voor slapen moet eten ? lijkt me wat moeilijk voor me

Comment

Aha... Troll dus. Doei!
              Ik doe een gok

Comment

Ga in Pren zijn berichtje met je pijltje op zomerstiky staan en klik en LEES... pfffff

Comment

Ik heb het gelezen & wat bedoel je nou met trol ? maar aan de hand van die schema lukt het mij niet voor alles te berekenen voor mij --' wiskunde is echt helemaal niet mijn ding ...

Comment

Ja het is me gelukt hoor sorry me computer reageerde eerst niet als ik erop klikte excuses

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X