hoi!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hoi!

Heyhey

Ik zal me ook even voorstellen!
    Ik ben aapieannie en ben een vrouw van 21 jaar. In augustus ben ik mama geworden, en wil dus graag mn overtollige kilo's weer verliezen!

Doordat ik op t moment kamp met het carpaal tunnel syndroom in mijn rechterpols kan ik nu weinig krachttraining doen gelukkig ben ik onder behandeling en hoop snel weer optimaal te kunnen trainen.

Voordat ik last had van t cts trainde ik 3 keer in de week.
    Daarbij doe ik elke woensdagavond aan kangoojumpen en heb sinds vandaag ook mn skates weer uit de kast gepakt.

Ik heb een voedingsschema, weet alleen niet hoe ik die hier upload dus tips zijn welkom.

Mijn stats op dit moment

Ik weeg 85 kilo, ben 182 cm en denk bf tussen 25 en 30%.

Mijn probleemzones zijn echt mn heupen en buik. Dus als iemand tips heeft graaag!
    Het gaat mij om afvallen en beter in mn vel komen. Spieren zien vind ik voor mijzelf niet geheel belangrijk

welkom

Comment

Succes met je doelen! Haha kangoojumpen, die kende ik nog niet!
      The expert in anything was once a beginner..

Comment

Haha ik tot voor kort ook niet. Maar is super leuk en intensief om te doen

Comment

Welkom!

Balen dat je door het carpaal tunnel syndroom geen krachttraing kan doen, maar het goede nieuws is dat je vooral afvalt door een goed voedingsschema te hanteren.
          Krachttraining en cardio kunnen wel bijdragen aan afvallen, maar is geen vereiste.
          Heb je carpaal tunnel syndroom tijdens/door je zwangerschap gekregen zeker?

Succes!
          Last edited by rain; 05-01-2014, 21:07.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Rainman vermoeddelijk wel. Maar de kleine is nu bijna 5 maanden en eigenlijk pas sinds 2 maanden last ervan ( daarvoor was het ook wel aanwezig, maar weet dit aan te zwaar belasten) nu ik er op mn werk last van kreeg pas aandacht aan besteed. 3 weken terug een cortisonen injectie in mn pols gehad. Dit had echter al moeten werken, krijg dat dus nog een keer. Als dat niet werkt volgt een operatie

Maar goed, dat weer houd me niet van mn levensstijl compleet omgooien met gezonde voeding. Af en goed beangstigd dit me wel. Maar das meer een psychee kwestie hihi

Comment

Een gezonde levensstijl is wel een goed streven in ieder geval,straks wil je niet anders meer.

Pas wel een beetje op met cortisone injecties,dat is maar een tijdelijke verbetering en als je niet oplet verergeren je klachten daardoor in plaats van dat ze verminderen.
              Ik ben niet echt een voorstander van cortisone.
              Als je veel rookt,kan dat de klachten ook verergeren.

Normaal is een operatie een laatste stap als het niet overgaat,maar het zijn geen super gecompliceerde operaties die (bijna) altijd slagen.
              Last edited by rain; 05-01-2014, 21:53.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

I know ja herstel daarvan is 0.0 belasten en das best lastig met een baby hihi. Ach komt zeker goed. Er zijn dagen dat ik weinig last heb en dan een stukje kracht mee pak!

Comment

Welkom

Comment

Welkom & succes.
                    It's a lifestyle - train like there's no finish line.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X