Update:
Ben deze week begonnen met Falstyr's vierdagen schema. (daar zitten benen en rug trouwens ook op 1 dag, maar normale DL en squats zijn iig opgesplitst)
Ook het eetschema gemaakt, een klein beetje te laat, maar beter laat dan nooit
Aant. kcal is redelijk laag voor een bulk. Maar daar zijn ook een paar verklaringen voor:
- ik heb (nog niet) zoveel spiermassa
- Mijn metabolisme is geen sneltrein, meer een dieseltje
- Buiten fitness om ben ik niet erg actief.
Mocht ik 0 aankomen, kan ik er altijd wat carbs aan toevoegen lijkt me
Ik woon thuis, dus het avondeten wijkt soms wat af. Kan ook een keer bijv. lasagne oid zijn. Dan zullen de vetten dus hoger liggen en skip ik onder "snacks" die extra pindakaas! Die pindakaas zal ook wel eens vervangen worden door notenmix btw.
Lunch: Het broodbeleg zal nog wel eens variëren met casselerib/kipfilet/gebakken eieren.
Het avondeten varieert dus nog al eens. Wel vaak rijst met kip/zalm/pangafilet + groente, lang niet altijd brocoli maar die staat er voor de indicatie van kcal
Op/aanmerkingen of tips? Roept u maar
Ben deze week begonnen met Falstyr's vierdagen schema. (daar zitten benen en rug trouwens ook op 1 dag, maar normale DL en squats zijn iig opgesplitst)
Ook het eetschema gemaakt, een klein beetje te laat, maar beter laat dan nooit

Aant. kcal is redelijk laag voor een bulk. Maar daar zijn ook een paar verklaringen voor:
- ik heb (nog niet) zoveel spiermassa
- Mijn metabolisme is geen sneltrein, meer een dieseltje
- Buiten fitness om ben ik niet erg actief.
Mocht ik 0 aankomen, kan ik er altijd wat carbs aan toevoegen lijkt me

TOTALS:
Totals | 2,833 | 279 | 80 | 235 | 1,964 | 83 | |
Your Daily Goal | 2,800 | 280 | 78 | 245 | 2,300 | 75 | |
Remaining | -33 | 1 | -2 | 10 | 336 | -8 |
Lunch: Het broodbeleg zal nog wel eens variëren met casselerib/kipfilet/gebakken eieren.
Het avondeten varieert dus nog al eens. Wel vaak rijst met kip/zalm/pangafilet + groente, lang niet altijd brocoli maar die staat er voor de indicatie van kcal

Op/aanmerkingen of tips? Roept u maar

Comment