Hoi hoi,
Ik ben laura 20 jaar en ben vanaf januari weer fanatiek begonnen aan fitness. Heb toen meegedaan aan de transformation course die Davor en Jeff van body central spijkenisse organiseren. Ben toen van 35,5% naar 28% gegaan, het begin is er maar juist nu moet ik me goed aan me eetschema houden, wat in het weekend elke keer maar niet wil lukken.
Ik heb nog steeds het schema wat ik toen van hun heb gekregen:
ochtend: 1 banaan
25 gr whey
30 gram havermout
tussendoor: 30 gr walnoten
50 gr kip
150 rouwkost
lunch: 70 gr rijst
100 gr kip
100 gr komkommer
tussendoor: 1 grapefruit
avond: 1 tartaar
100 gr groente
80 gr rijst
2x eiwit
voor het slapen: ong 100 gr magere kwark
pre workout: appel
eigenlijk moet ik voor en na het trainen een shake, maar ik kreeg zon buikpijn van die shakes dat ik die skip, en na het trainen eet ik mn avond eten en heb ik die 2 eiwitten erbij gedaan..
Door de weeks zit ik op kantoor (vakantiebaan) en gaat het perfect om me aan mn schema te houden, na het werk gelijk door sporten. Gaat perfect, maar dan het weekend stort heel mn schema in en doe ik t dus eigenlijk voor niks.
MAAR nieuwe week is aangebroken, en ben van plan er weer tegenaan te gaan
Nog aanmerkingen bij mn schema zijn van harte welkom!!
Ik ben laura 20 jaar en ben vanaf januari weer fanatiek begonnen aan fitness. Heb toen meegedaan aan de transformation course die Davor en Jeff van body central spijkenisse organiseren. Ben toen van 35,5% naar 28% gegaan, het begin is er maar juist nu moet ik me goed aan me eetschema houden, wat in het weekend elke keer maar niet wil lukken.
Ik heb nog steeds het schema wat ik toen van hun heb gekregen:
ochtend: 1 banaan
25 gr whey
30 gram havermout
tussendoor: 30 gr walnoten
50 gr kip
150 rouwkost
lunch: 70 gr rijst
100 gr kip
100 gr komkommer
tussendoor: 1 grapefruit
avond: 1 tartaar
100 gr groente
80 gr rijst
2x eiwit
voor het slapen: ong 100 gr magere kwark
pre workout: appel
eigenlijk moet ik voor en na het trainen een shake, maar ik kreeg zon buikpijn van die shakes dat ik die skip, en na het trainen eet ik mn avond eten en heb ik die 2 eiwitten erbij gedaan..
Door de weeks zit ik op kantoor (vakantiebaan) en gaat het perfect om me aan mn schema te houden, na het werk gelijk door sporten. Gaat perfect, maar dan het weekend stort heel mn schema in en doe ik t dus eigenlijk voor niks.
MAAR nieuwe week is aangebroken, en ben van plan er weer tegenaan te gaan
Nog aanmerkingen bij mn schema zijn van harte welkom!!
Comment