Nieuw Hier !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw Hier !

Hallo ik ben nieuw hier !
    Ik ben 23 jaar oud.
    Ik heb een autistische stoornis met verstandelijk handicap.
    Mijn lengte is 190 cm volgens mij.
    En ik weeg s'morgens 92 KG
    Ik train al vanaf mijn 16 de jaar in de sportschool !

Bankdrukken is mijn top 155 KG en wel netjes de borst aanraken natuurlijk ! En dummels press doe ik soms 1 keer in 2 week,
    Ik heb dik jaartje niet mijn benen kunnen trainen vanwege mijn knie ! . half jaar fysio geweest . Maar ik ben net weer begonnen met deadliften maar squarten laat ik nog even achter wegen. Deadliften zit ik nu makkie op 160 kg. Maar ik doe mooi rustig aan.

Welkom boyka !
    Op naar de meer kilo's

Comment

Ja idd

Comment

Welkom boyka! Mooie stats zeg.

Comment

oo echt ? bedankt

Comment

155 kg bankdrukken is wel netjes ja.
            Heb je nog doelen voor ogen trouwens ?

Comment

ja ik heb wel doelen ja ik wil keertje mee doen aan een wedstrijd. ben daar al mee bezig .
              Ik ben best trots op 155 kg .
              en 150 kg is mijn 2 keer gelukt trouwens. en vandaag deed ik netjes 152,5 kg .
              ik wil gespierder worden.
              Maar laaste tijd vind ik dat ik niet gespierder word. kan dat ?

Comment

Als jij dat zegt , kan dat zeker , dat weet jij zelf het beste natuurlijk!
                Misschien ligt een oplossing in je voeding ? Geen idee hoe die er uit ziet natuurlijk
                ?

Misschien kan een keer uitkijken naar vernieuwend trainen ook helpen.
                Andere oefeningen bijvoorbeeld , ik zeg maar wat.
                Je zou daarin wat kunnen proberen om jezelf weer te prikkelen.

Comment

Ik vind veranderingen best moeilijk !
                  om dat ik autisme heb.

Maar ik eet best veel vlees.
                  als ik van bed af ga eet ik al weer frinkandellen of hamburgers of eieren op brood of shaorma. ik kom niet aan enzo. als ik dat niet eet. val ik heel snel af in kilo's soms heb ik dat ik in 1 dag zo 2 kg kwijt ben.
                  Ik kan alles eten maar aankomen kom ik niet. ik kook soms wel 4 keer perdag . spagettie met zigeuner snitsels door heen of gehakt noem maar op. en zelfs als ik op bed ga frituur ik nog of ik bak aardapels op.
                  Mijn kracht is wel toegenomen alleen spiermassa niet zo.

Comment

1409933991535.jpg

Je kan zien dat ik netjes diep doe maar dit is maar 140 kg ik raak alltijd de borst aan. alleen jammer dat je dat niet kan zien

Comment

Ik moet nu 1 seconde stil leggen zeg maar op me borst. maar dan kom ik zeker op 135 kg netjes stil leggen. dat is best zwaar dan in 1 schok omhoog .

Comment

Ik geloof je wel , ziet er goed uit.

Wees niet bang voor verandering , kan ook heel positief uit pakken natuurlijk.

Je zou aan een eet schema kunnen werken die wel voor je zou kunnen werken en waarbij je het voor jezelf misschien wel makkelijker kan maken dan wat je nou doet.

Je hoeft bijvoorbeeld niet iedere dag de frituur aan te zetten , mocht je dat een keer je strot uit komen , zou ik best kunnen begrijpen.
                        4 keer koken hoeft ook niet echt als je iets georganiseerder met je tijd om gaat , maar als jij de tijd hebt en het leuk vind is dat perfekt natuurlijk.
                        Koude maaltijden zijn ook lekker en voedzaam en kun je ook veel winst uit halen.

Je hebt hier in de voedingsectie wat sticky's staan waar veel informatie in zit wat je wel interessant zult vinden.
                        Lees het is door zou ik zeggen.
                        En vul is een eetschema in met de kennis die je dan hebt en plaats hem hier , dan kunnen mensen je hier altijd weer op weg helpen mocht je er niet uit komen of vast lopen.
                        Staat een heel makkelijk excel bestand voor in 1 van de sticky's ook.

Er gaat alleen wat tijd in zitten , maar dat betaald zich later wel weer uit.
                        Vooral wel de moeite waard als je een keer op een podium wil staan.

Comment

Je staat ook stil nou zoals je zelf zegt , dan is verandering juistem wel de sleutel voor je nou.
                          En zo moeilijk is het echt niet , met een voedingsschema aan komen waar jij je ook oké bij voelt.

Comment

Ga je vanzelf zien als je er iets moeite in stopt

Comment

Nou ja koud eten groei je niet zo snel hoor.
                              Men zeggen wel schoon eten dan kom je niet aan vet.
                              maar die mensen in africa eten rijst en water en krijgen een water buikje.
                              maar ja ik moet soms wel overgeven van frituren .
                              niet goed.
                              maar als ik het niet doe gaat me gewicht heel snel naar beneden.
                              vind ik. ik sta soms 5 keer perdag op de weegschaal.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X