Let me introduce!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Let me introduce!

Hallo mensen,

Mijn naam is John Meijer, ben 27 jaar en sinds een jaar intensief bezig met fitness. Hiervoor heb ik jaren gevoetbald. Nu vind ik dat ik nog wat kan groeien en heb van verschillende mensen ( en eigen research ) begrepen dat je met een kuur Dianabol 4wk + testo e 500 mg voor 10wk wel aardig kan groeien. Dit natuurlijk gepaard met goede training en voeding. Echter vroeg ik me af als mensen me wat tips kunnen geven qua voeding. Zit eigenlijk dagelijks op 27-2800 kcal. Lijkt me logisch dat ik tijdens gebruik van deze middelen meer moet eten om gains over te kunnen houden, maar voornamelijk eiwitten? of ook meer koolhydraten/vetten? Mijn vetpercentage ligt rond de 16-17 %. Zie graag tips tegemoet

mvg

John Meijer

Je traint net een jaar en dan wil je gaan kuren? Beter doe je dat niet. Daarnaast blijkt uit je post dat je voeding nog niet op orde is. Beter steek je daar je tijd en moeite in voor je aan een kuur gaat denken.
    Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Pren View Post
      Je traint net een jaar en dan wil je gaan kuren? Beter doe je dat niet. Daarnaast blijkt uit je post dat je voeding nog niet op orde is. Beter steek je daar je tijd en moeite in voor je aan een kuur gaat denken.

Hallo Pren,

Motivatie? Is een kans van terugval reel als ik goed blijf trainen en evenveel blijf eten na mijn nakuur?

Comment

Welkom, je traint nog 'maar' een jaartje ik zou als ik jou was nog lang niet bezig gaan met kuren. goede trainings schema en een goed eten. dan valt er nog genoeg natuurlijk te halen.

hoeveel weeg je ?
        Mangs wa, aait nich

Comment

ah, ik val in herhaling, wat Pren zegt
          Mangs wa, aait nich

Comment

Originally posted by Flabbert View Post
            Welkom, je traint nog 'maar' een jaartje ik zou als ik jou was nog lang niet bezig gaan met kuren. goede trainings schema en een goed eten. dan valt er nog genoeg natuurlijk te halen.

hoeveel weeg je ?
            Dankjewel,

Ik weeg 81 KG maar ik kom echt moeilijk aan man. Ik ken iemand die dit kuurtje heeft gedaan en die is echt 8-9 kg aangekomen. Nu weet ik niet of het uitmaakt hoelang je traint, ik denk gebruik is gebruik toch? of reageert je lichaam er beter op als je ipv 1 jaar al 5 jaar traint? Ik wil tegen de 88 kg aanzitten en na deze kuur 3/4 weken Novaldex. Mn grootste struikelblok is indd een eetschema, hoe zou je zoiets gedetailleerd op kunnen stellen voor een kuur? Bedankt

Comment

en heel ff snel tussendoor. ik weet niet wat je omgeving er van vind (werk etc) maar je echte naam gebruiken geeft hits op google. afgelopen tijd al meerdere kerne gelezen dat men dat liever niet heeft... just saying
              Mangs wa, aait nich

Comment

Ah ja , niet over na gedacht. Kan je dit nog wijzigen?

Comment

Originally posted by jmeijer View Post
                  Dankjewel,

Ik weeg 81 KG maar ik kom echt moeilijk aan man. Ik ken iemand die dit kuurtje heeft gedaan en die is echt 8-9 kg aangekomen. Nu weet ik niet of het uitmaakt hoelang je traint, ik denk gebruik is gebruik toch? of reageert je lichaam er beter op als je ipv 1 jaar al 5 jaar traint? Ik wil tegen de 88 kg aanzitten en na deze kuur 3/4 weken Novaldex. Mn grootste struikelblok is indd een eetschema, hoe zou je zoiets gedetailleerd op kunnen stellen voor een kuur? Bedankt

het is geen wondermiddel he... tĂ­s niet zo dat als je dr een kuur in knalt de rest vanzelf gaat.
                  ff op dit forum rond zoeken, en de sticky's doorlezen wat betreft voeding. als je dan nog vragen hebt zijn er genoeg knappe koppen hier die je graag helpen (ikzelf ben ook niet zo held in voeding)

8-9 kilo aankomen kan met goede voeding ook
                  Mangs wa, aait nich

Comment

Originally posted by jmeijer View Post
                    Ah ja , niet over na gedacht. Kan je dit nog wijzigen?
                    contact zoeken met de mods denk ik.....maar aangezien het op google al te vinden is duurt het nog wel ff voor t weg is
                    Mangs wa, aait nich

Comment

Welkom John.

De kuur op zich is niet slecht, maar het moment dat jij het wilt doen wel.
                      Uiteraard kan je wel wat kg's aankomen en behouden met een kuur als je nog niet zo lang traint , maar zonder goed voedingsschema wordt dat al lastig/onmogelijk.

Ik zou eerst de komende tijd(jaren!) ervoor zorgen dat je voeding en trainingen perfect zijn, dan kan je er altijd nog over nadenken.
                      Als je voeding nu al kut is, valt daar nog heel wat uit te halen.

Nu kuren is dus alles weer kwijt raken.
                      Ik weet niet hoe je je vetpercentage hebt gemeten, maar als dat 18%is(waarschijnlijk hoger) dan zal je vooral vocht pakken met dianabol.

Zelf weten, maar zonde van je geld/lichaam/motivatie.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
                        Welkom John.

De kuur op zich is niet slecht, maar het moment dat jij het wilt doen wel.
                        Uiteraard kan je wel wat kg's aankomen en behouden met een kuur als je nog niet zo lang traint , maar zonder goed voedingsschema wordt dat al lastig/onmogelijk.

Ik zou eerst de komende tijd(jaren!) ervoor zorgen dat je voeding en trainingen perfect zijn, dan kan je er altijd nog over nadenken.
                        Als je voeding nu al kut is, valt daar nog heel wat uit te halen.

Nu kuren is dus alles weer kwijt raken.
                        Ik weet niet hoe je je vetpercentage hebt gemeten, maar als dat 18%is(waarschijnlijk hoger) dan zal je vooral vocht pakken met dianabol.

Zelf weten, maar zonde van je geld/lichaam/motivatie.

Hallo Rain,

Inderdaad is het eten echt een issue voor me. Maar mocht ik dit op orde krijgen, wat ook zeker gebeurd, is het dan wel de moeite waard om deze middelen te gebruiken of zeg jij nee nog steeds niet.

Gr

Comment

Daarnaast: als je nu niet groeit, groei je ook niet met een kuur. Anabolen versnellen het groeiproces, maar als er dus geen groei is, valt er niks te versnellen

Oftewel: stel je voedingsschema op Wij kunnen het wel beoordelen als je wilt.
                          Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Pren View Post
                            Daarnaast: als je nu niet groeit, groei je ook niet met een kuur. Anabolen versnellen het groeiproces, maar als er dus geen groei is, valt er niks te versnellen
                            dus beter nog ff van niet. zoals rain ook al aanhaalt met een hoog vetpercentage ga je dan ook een hoop vocht pakken.. en daarbuiten is je voeding dus nog kut. gewoon lekker fanatiek blijven trainen en goed eten en dan komt alles goed
                            Mangs wa, aait nich

Comment

Waar ik niet zo veel verstand van heb is dit punt, ( en voornamelijk dat ik me om deze reden hier heb aangemeld ):

1. Eet je meer, kom je dan ook meer in vet aan?
                              2. Moet je juist meer eiwitten eten, of meer koolhydraten?
                              3. Je moet natuurlijk aan je vetten komen, tijdens een eventuele kuur moet je juist meer vetten eten?

Allemaal belangrijkek punten voor mij waardoor ik kan overwegen om er mee te beginnen of niet.

mvg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X