Let me introduce!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jmeijer View Post
    Ok
    +1000!

De spullen al in huis hebben en toch zo verstandig zijn om het voorlopig niet te doen…. petje af.

Ik moet nu ook eerlijk toegeven dat er maar weinig mensen zo verstandig zouden zijn…. ik zelf ook niet waarschijnlijk.
    Last edited by Iguana; 22-09-2014, 09:02.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Gaat goed komen kerel, goed eten en trainen en je hebt die 5 kilo dr zo op
      Mangs wa, aait nich

Comment

Goede keus! Ik ben blij dat er soms toch nog iemand bij zit die dit idee uit zijn hoofd weet te stampen, is ons advies toch niet voor niets

In deze fase AAS gebruiken is onverstandig en nutteloos. En ik spreek helaas uit ervaring Je moet eerst je training en voeding perfectioneren, je weet immers niet waar je lichaam op groeit. Als je AAS gaat gebruiken op deze manier ga je wss gewoon een hoop vocht pakken, beetje spier en na je kuur (rebound) een hoop verliezen, grote kans dat je daardoor nog slechter af bent..ik woog na mijn eerste kuur minder dan aan het begin van mijn kuur. Er valt nog genoeg naturel te behalen en zelfs op korte termijn kan jij die 5kg er zo trainen. Kuren kan altijd nog, even snel wat kg's pakken dmv een kuur is gewoon dom. Kuren is huren, ga je kuren dan blijf je kuren Na je eerste kuur zal het ook niet meer hetzelfde zijn.

Voor nu:

- Voeding: leer de ins en outs, wat is degelijke voeding, hoeveel voeding heb je nodig? Ontdek waar je onderhoud ligt en houdt je eten clean en in balans.

- Kracht: Kom je al een tijdje niet meer vooruit? Waarschijnlijk schiet dit weer omhoog als je meer gaat eten, gebeurd dit niet of kom je op plateau: pas andere trainingmethodes toe.

- Massa: Kom je al een tijdje niet meer vooruit? Dit schiet omhoog als je meer gaat eten. Merk je dat bepaalde spiergroepen achter blijven kom er dan achter waar ze het beste op reageren: pas andere trainingmethodes toe.

- Na het bulken komt cutten: kom erachter hoe je lichaam reageert op een caloriedeficit, leer hoe je (zvm) spiermassa vast kan houden en vet kan verliezen.

Ik wens je veel succes bij je zoektocht en als je vragen hebt stel ze dan gerust.

Comment

Berisping voor Jmeijer, dit zal hij zelf ook snappen.

Verder goed dat je luistert naar de adviezen hier.
          Last edited by Iguana; 22-09-2014, 09:10.
          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
          Squat 230 kilo
          Bankdrukken 137.5 kilo
          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...