Voorstelling

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by kedamn View Post
    zeg ook niet dat er daar wat mis mee is alleen over kuren beginnen mag nog niet
    Als je toch zo loopt te bitchen zorg dan ingeval dat je gelijk hebt. Dus lees op je gemak de regels nog even door

* 2
    Vragen over anabolen behoren in de daarvoor toegewezen sectie
    Het is in de sectie 'Doping' niet toegestaan algemene vragen te stellen.
    In het onderdeel 'Anabolen' is het toegestaan advies te vragen over een kuur, mits je zélf met een voorstel komt. Ook is het toegestaan gerichte vragen te stellen over anabolen. Echter vereist dit wel een minimaal aantal posts van 10

Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Originally posted by Eeldesports View Post
      Als je toch zo loopt te bitchen zorg dan ingeval dat je gelijk hebt. Dus lees op je gemak de regels nog even door

* 2
      Vragen over anabolen behoren in de daarvoor toegewezen sectie
      Het is in de sectie 'Doping' niet toegestaan algemene vragen te stellen.
      In het onderdeel 'Anabolen' is het toegestaan advies te vragen over een kuur, mits je zélf met een voorstel komt. Ook is het toegestaan gerichte vragen te stellen over anabolen. Echter vereist dit wel een minimaal aantal posts van 10

Rustig aan white knight ik loop niet te bitchen het ging mij erom dat deze vriendelijke man nu over kuren begint terwijl er niks word gegeven behalve een schema. Terwijl er nog buiten dat om natuurlijk veel uit valt te halen.
      Excuus als er een paar hier zich butthurt voelen

Comment

Zelf janken over het woordje kuren in OP omdat het tegen de regeltjes is en dan een ander whiteknight noemen. Je lijkt me een heeeeeel slim iemand .
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Lol idd verkeerd gelezen, excuus aan TS!
          In between obsessed periods

Comment

Originally posted by kedamn View Post
            Rustig aan white knight ik loop niet te bitchen het ging mij erom dat deze vriendelijke man nu over kuren begint terwijl er niks word gegeven behalve een schema. Terwijl er nog buiten dat om natuurlijk veel uit valt te halen.
            Excuus als er een paar hier zich butthurt voelen
            oh dus ik ben een white knight?
            anyway jij komt gelijk schreeuwen dat het niet mag i.v.m de regels die jezelf niet eens hebt gelezen en ja daar struikel ik over. Zoals Rain al aangaf heeft het geen meerwaarde en slaat het nergens op.
            Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

@ eelders
              Nogmaals het ging me niet om dat hij daarover begon maar over het feit dat ie er aan denkt zonder zijn natty max te hebben bereikt. Excuus als het zo over komt totaal niet de bedoeling

@nocerino
              als we het over slim gaan hebben kan jij beter verder gaan googlen. Wat jij 99% hier lult is echt top spul. Niet dat je dat niet mag doen be my guest alleen ga aub ergens anders populair proberen te doen.

@ts

Zoals Rain zegt vul die voedingschema in zo is het een stuk overzichtelijker om te kunnen helpen.

Comment

Haha blaat er maar weer overheen. Komt goed schatje x.
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Altijd schatje xx

Comment

Meer eten.

Topic kan dicht.
                    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by mdejonge View Post
                      Hallo, een kuur zou ik niet doen, daar heb je naar mijn mening nog helemaal niet de stats voor...

179, 75kg op 10%..... Zonde als je gaat kuren man.

Ik weeg nu 81kg op 13%
                      en mn lengte is 176cm...

Nouja die 3cm maakt niets het verschil! Maar de 6kilo de ik er nu al bij hebt wel?!

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                        Mdejonge is topicheld

.
                        .
                        .
                        .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse