Eventjes van me laten horen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by knulletje01 View Post
    Aardig fysiek?
    Dat vvm gewicht, mag gerust bijzonder worden genoemd.
    Ik ben heel benieuwd naar die nieuweling.
    Indeed

Comment

Ik wil uiteindelijk gaan voor een sixpack en een Athletisch lichaam, ik hoef niet zoals Arnold te worden maar gewoon afgetraind is voldoende.

Comment

afbeelding december.jpgBen druk bezig om het laatste beetje vet eraf te trainen. Iemand nog tips om mijn lichaam optimaal te benutten. Voedingsadvies, Trainadvies alles is welkom

Comment

goeie basis maar ik denk eerlijk gezegd niet dat het 12.1 VP is. maar ik kan er natuurlijk naast zitten
          Mangs wa, aait nich

Comment

Zit zeker al goeie massa op, maar is weer geval van internetvp%, denk dat je minstens nog op 14-16% zit. Degelijke basis voor een beginner wel! Zou gewoon doorgaan zoals je bezig bent, laat je trainingsschema miss eens checken hier en hou schone voeding aan via de tips hier. Resultaten volgen. Simple as that. Succes man! Toewijding is alles.

Comment

De vetmassa is gemeten door een apparaat bij de sportschool, deze meet met stroomschokjes door je lichaam. Ik geloof dat hij er iets naast kan zitten maar niet zo heel veel. Zijn er mensen die me op weg kunnen helpen met voedingsschema's? Zouden jullie me dan via Facebook ofz willen toevoegen om me te helpen: Kerem Tamer. Zou me erg helpen!

Comment

het is niet erg dat je VP niet klopt hoor je hebt alsnog een prima basis! dat ding zit er gewoon naast. lees de sticky's anders door hier op de site en verdiep je in de voeding.
                Mangs wa, aait nich

Comment

Ik had me je iets anders voorgesteld maar in ieder geval een hele mooie basis, al helemaal voor je leeftijd. Gedisciplineerd blijven en je komt er wel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X