Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
afbeelding december.jpgBen druk bezig om het laatste beetje vet eraf te trainen. Iemand nog tips om mijn lichaam optimaal te benutten. Voedingsadvies, Trainadvies alles is welkom
Zit zeker al goeie massa op, maar is weer geval van internetvp%, denk dat je minstens nog op 14-16% zit. Degelijke basis voor een beginner wel! Zou gewoon doorgaan zoals je bezig bent, laat je trainingsschema miss eens checken hier en hou schone voeding aan via de tips hier. Resultaten volgen. Simple as that. Succes man! Toewijding is alles.
De vetmassa is gemeten door een apparaat bij de sportschool, deze meet met stroomschokjes door je lichaam. Ik geloof dat hij er iets naast kan zitten maar niet zo heel veel. Zijn er mensen die me op weg kunnen helpen met voedingsschema's? Zouden jullie me dan via Facebook ofz willen toevoegen om me te helpen: Kerem Tamer. Zou me erg helpen!
het is niet erg dat je VP niet klopt hoor je hebt alsnog een prima basis! dat ding zit er gewoon naast. lees de sticky's anders door hier op de site en verdiep je in de voeding.
Comment