Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik ben dus hans ik ben 19 jaar en doe nog maar 1 maand powertraining ik weeg 64kg en ben 1,85m groot en zou graag bijkomen in gewicht en er wat struiser uitzien als iemand tips heeft ofzo ..
Welkom.
De tip die je zoekt is VRETEN!!.
Ga gerust rondkijken in voeding en ontdek hoe enorm veel meer je zou behoren te eten...
Een kuur is voor jou absoluut geen oplossing dus zet dat heel snel uit je hoofd.
Om het maar goed duidelijk uit te drukken: gelul!
Als je daadwerkelijk genoeg eet komt iedereen aan. Conclusie: je denkt alleen maar dat je veel eet maar het is gewoonweg niet genoeg.
Wat je zou moeten doen heb ik al gezegd, ga lezen in het onderdeel voeding, leer hoe het ongeveer zou moeten, stel dan een eigen voedingsschema op en plaats dat in Voeding. Dan pas kunnen we je verder helpen.
Welkom, ik heb ook een snelle stofwisseling, maar als je genoeg eet en traint, worden je spieren gestimuleert om te groeien en gaat je lichaam de voedingsstoffen vasthouden en gebruiken om spieren van te kweken, ipv gewoon dat het ze niet of gedeeltelijk niet opneemt.
Gebruik je iets als een laxeermiddel? Vezels voor je stoelgang of iets in die trant? Dit kan namelijk ervoor zorgen dat je niks vasthoud.
Ook moet je zorgen dat je genoeg koolhydraten binnenkrijgt zodat je lichaam de andere stoffen kan gebruiken voor spieren etc. en niet voor energie.
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment