Stress is zeker iets waar ik de laatste tijd door toedoen van mijn werk last van heb...zou dit een mogelijke oorzaak kunnen zijn? Mijn rijst is ongekookt gewogen overigens en havermout gewoon van AH huismerk. En voor wat betreft de vetten, die haal ik dan uit olijfolie, kokosolie, rijstolie? Dit zijn nl. de vetten waar ik mee kook, misschien een extra eetlepel 's ochtends en 's avonds naar binnen werken?
Zweet ruikt naar Ammoniak.
Collapse
X
-
heb het even ingevoerd je schema, je eet zeker voldoende afhankelijk van je werk en je sport.
zonder de vetten waar je in bakt kom je +- op het volgende uit ( voedingswaarde kunnen soms wat afwijken vandaar de +- )
3100 kcal
264 eiwit
336 kh
70 vet
enige wat ik kan bedenken dat je een spinner bent en 2 uur op zo'n fiets jezelf af mat.
- drink je genoeg? op een dag is 3 a 4 liter met dit warme wee raadzaam, als je niet genoeg drinkt kunnen je nieren de verwerking van stikstof minder goed aan en gaat het via je zweet naar buiten, dit heeft dan de sterke amoniak geur.
Verder betreft je dieet zou ik in de avond wat langzame eiwitten adviseren voor de nacht met wat vetten. je zou hier wat nootjes kunnen eten met kwark.
afhankleijk van je tijd van training wat meer na je training eten voor je herstel.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
9 minutes ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
4 dagen geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-
6 dagen geleden -
-
door SofiaBoamCBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 3x
Deficit wide grip SL DL:
- 110kg 6x
- 62.5kg 30x
Hatfield...-