Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
kijk het probleem is eigenlijk dat het zonder ''iets'' eigenlijk de zonnebank en de zon bijna niets doet.
ik zoek ook geen zelfbruiner.
gewoon iets wat helpt om mooi en egaal bruiner te worden onder/in de zon/zonnebank
ben nu ook bezig met zonnebanken en nu met dit weer buiten natuurlijk.
heb nu net haarlemmerbruin binnen gekregen, schijnt perfect spul te zijn.
wil/hoef ook geen hoogblonde neger te worden, gewoon net een mooi bruin tintje, meer niet
ik zoek dus gewoon iets wat perfect werkt, maar geen zelfbruiner
k
heb nu net haarlemmerbruin binnen gekregen, schijnt perfect spul te zijn.
wil/hoef ook geen hoogblonde neger te worden, gewoon net een mooi bruin tintje, meer niet
Hoe werkt dat dan?
Je wordt sneller bruin?
Maar behoud je ook het kleurtje of moet je blijven insmeren?
En hoe zit het met bijv. verbranden.. of combinatie met zonnebrandcreme..
je zou "melanotan" kunnen gebruiken,let wel op dat het injecties zijn
succes
Ja en bedenk er ook bij dat de onderzoeken daarnaar nog niet helemaal afgerond zijn.
Echter kun je het momenteel wel al op diverse plaatsen bestellen en het schijnt super te werken.
Ik heb weleens zelfbruinigscrëme van de hema gebruikt en vond het perfect werken, zonder vlekken enzo, wat je bij andere crëmes wel hebt. Na het insmeren moet je het alleen zo'n 10 minuten even alten intrekken en voila
Ow ja, dat is wel een goeie, toch maar zo'n capsulemaker bestellen dan
En ik word niet moeilijk bruin nee, maar wel handig om bruin te worden zonder al te lang in de zon te hoeven zitten.... Plus, no tan lines en zo
das waar, je wordt er wel geil van hoor
zal mss wel een log bijhouden van hoe het gaat, side effects, dan kun je zien wat het doet, maar moet het eerst nog zien te krijgen, krijg als het goed is een reactie terug
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Comment