Is het gek dat je elke training een ander shirt aan trekt? Lijkt me niet meer dan normaal.
stink zweet
Collapse
X
-
k heb ook grootverbruiker van deo, zelfs als ik gewoon in de klas zit zweet ik vaak.
elke dag doe i kwel ander t-shirt aan maar aan het einde van de dag rond 15:00 uur heb ik altijd wel het gevoel dat ik niet echt lekker meer ruik.
sporten elke dag een ander shirt aan is bij mij een must, anders is zo de hele sportschool leegCalisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostVan tevoren een keer op de hand wassen met blanke azijn of schoonmaakazijn kan helpen. Dat neutraliseert heel erg. En dan daarna gewoon normaal wassen. Als het gele plekken zijn, inzepen met ossengal-zeep, daarna gewoon wassen.
Volgens mij komt dat meer door een chemische reactie met je deo, dan dat je echt abnormaal veel/sterk zweet.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Shredmaster View PostIs het gek dat je elke training een ander shirt aan trekt? Lijkt me niet meer dan normaal.
Dus wel schoon shirt, maar lang niet altijd andere.
@ patricia: Thnx, als het helpt heb ik straks weer een fris schoon sportshirtjeIk ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
Originally posted by sch00m View PostNu is op de een of andere manier.. omdat ik altijd ontzettend zweet, de zweet lucht in mijn t-shirt getrokken. Als mijn ma 't shirt gewassen heeft is het verdwenen. Maar zodra ik lekker aant sporten ben in het t-shirt, begint het binnen no-time weer naar zweet te ruiken.
Ik heb als oplossing gevonden dat ik m'n shirt in de week zet. Laat het gewoon een hele nacht in koud water met waspoeder staan en was het pas de volgende dag. Dat blijkt afdoende, de zweetlucht is weg en komt niet versterkt terug als ik het shirt opnieuw gebruik.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostVan tevoren een keer op de hand wassen met blanke azijn of schoonmaakazijn kan helpen. Dat neutraliseert heel erg. En dan daarna gewoon normaal wassen. Als het gele plekken zijn, inzepen met ossengal-zeep, daarna gewoon wassen.
Volgens mij komt dat meer door een chemische reactie met je deo, dan dat je echt abnormaal veel/sterk zweet.
Nu word mijn moeder weer een hoop gezeik (mijn gelamateer) gespaard.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Phoe.. ik lijk zo wel een oud huisvrouwtje.
@Niet_hier; Stel dat je er dan teveel waspoeder in zou doen, dan krijg je vaak weer sneller verkleuring. Maar het is ook wel een makkelijke tip
Originally posted by sch00m View PostNu is op de een of andere manier.. omdat ik altijd ontzettend zweet, de zweet lucht in mijn t-shirt getrokken. Als mijn ma 't shirt gewassen heeft is het verdwenen. Maar zodra ik lekker aant sporten ben in het t-shirt, begint het binnen no-time weer naar zweet te ruiken.
Originally posted by DER EINZELGANGER View PostKlopt, gele vlekken. Zat er al aan te denken mijn fijne sportshirtje eens weg te knikkeren omdat hij er niet bijzonder florisant uit zag. Maar ik zal dit eens proberen.
Maar het is niet de deo reactie. Op school namelijk ook. IK heb ook het idee dat ik iets meer zweet (kan tussen mijn oren zitten). Maar ik ruik mezelf op school ook iets meer als ik zweet, niet die echte ranzige lucht, maar wel iets meer dan voorheen. Dus op school fanatiek deo spuiter
Maar ik denk dat het echt door de aminozuren komt, tenminste, dat verhaal sluit het meeste aan bij mijn ervaringen
Originally posted by de sterkste ophaler View PostIk moet je van Marion heel erg bedanken voor de tip. We gaan het meteen proberen!
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostIs het alleen onder je oksels dan? Want dan probeer je Odorex toch eens? Fijn spul, alleen wel agressief. Dus niet in de zon daarmee enz. Lijkt me erg vervelend als je dat ook op school enz hebt. Dan zit je toch wat minder gemakkelijk.
Ik kan er snachts alleen niet van slapen zo erg kriebelt het. Maar als je het stevig insmeert en je laat het de hele nacht zitten dan ben je 1 a 2 dagen gegarandeerd van gewoon echt droge oksels.
Ik gebruik het altijd als ik ooit een keer Rode, Groene, Blauwe of enigsinds gekleurde shirts aan wil doen. In plaats van altijd zwart of wit omdat ik onmenselijk veel zweet.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Arrose View PostLemon, buy a lemon (green) apply it under ur arm pits and it let it dry. Do this 2 or 3 times and it will kill the germs that make u stink like a moose in rut.
If the smell comes from ur croth, wash ur BALLS.....
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View Post@Niet_hier; Stel dat je er dan teveel waspoeder in zou doen, dan krijg je vaak weer sneller verkleuring. Maar het is ook wel een makkelijke tip
Originally posted by Patricia86 View PostVolgens mij dat de soort stof ook weer meespeelt. Dat je het met katoen (wat je ook weer heter kan wassen) weer minder snel hebt, dan met synthetische stofjes.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-