Zweten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hoe vinden jullie deze topics joh

Ik zweet ook behoorlijk. Knijp altijd mn shirtje uit na t trainen boven de wasbak
    Vet%laag en train korte broek.. Vandaag was t helemaal zweten

Comment

Originally posted by karel650 View Post
      je kunt misschien eens proberen een kort broekje (voetbal) te dragen. Ik zelf zweet altijd veel erger als ik een lange broek aan heb (ook op mijn UB)
      goed ide.. k ga t gelijk ns proberen met volgende training

Comment

botox onder de huid dat je minder/niet zweet
        There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Zweten hoort erbij. Waarom zou het ongezond zijn? Het is een manier van je lichaam om je te koelen zodat je door kunt gaan. Niet te veel op andere mensen letten en op hoeveel ze zweten, gewoon je eigen trainingsintensiteit volgen.

Enkele maatregelen om het zweet op te vangen zou sommigen wel sieren...

Ik heb altijd een grote handdoek, een kleine handdoek en twee polsbandjes. Kan ik lekker vegen. Alleen tijdens het squatten kan ik niet vegen, dan drupt het zo uit mijn elleboogholte op de grond. Daarvoor heeft de sportschool een rol met papier opgehangen en een spuitflesje met schoonmaakspul. Je zou bijna denken dat ze verwachten dat je gaat zweten.

Comment

Ik zweet niet zoveel. Wat natte plekken in mn shirt, maar niet dat het er vanaf druipt. Ik word gewoon steeds paarser, kleurt leuk bij mijn roze trainings-meuk.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
              Ik zweet niet zoveel. Wat natte plekken in mn shirt, maar niet dat het er vanaf druipt. Ik word gewoon steeds paarser, kleurt leuk bij mijn roze trainings-meuk.
              Paarser? Je huid of je roze shirt dat donkerder wordt?
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ik train in een kort voetbal broekje en een tanktop, maar ik zweet me helemaal de pleuris. M'n rug en oksel zijn dan ook altijd wel nat. Eerst was dit wel wat minder, maar dat zou er best aan kunnen liggen dat mijn vp% nu wat hoger is.
                Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
                  Ik train in een kort voetbal broekje en een tanktop,
                  Zoiets?

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Originally posted by mayamaster View Post
                    Ik zweet ook heel makkelijk, maar vooral onder men armen. Zelfs als ik niet aan sport doe kan ik snel die vervelende plekken hebben Nogtans ik ben laag in v%, drink veel water en ga 4 keer per week trainen.

Dit verschilt gwn van persoon tot persoon.
                    Wat helpt is je okselharen scheren. Na een tijdje wordt het écht een stuk minder op die manier. Ik had er ook erg veel last van, moest altijd bepaalde kleuren kiezen van shirts enzo omdat t anders te erg was met die plekken onder mijn armen. T is niet heel mannelijk maar ik verkies het boven zweetplekken
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                      Zoiets?

Ja precies zo, hoe kom je aan die foto? Van mijn facebook gejat?
                      Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                        Zoiets?

Sexy!

Originally posted by Kevster View Post
                        Paarser? Je huid of je roze shirt dat donkerder wordt?
                        Mijn huid

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                          Sexy!

Mijn huid

Enige verklaring voor?
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Als ik stop met trainen kom ik net recht uit het zwembad!
                            Geen probleem, anderen hebben hier meer last van,
                            ik heb het soms ook snachts dt ik kletsnat wakker wordt van het zweet, heb dit nu al 5 dagen na elkaar, kan dit door een teveel aan waterte drinken dat ik het uitzweet of kan er een andere reden achter zitten?

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                              Enige verklaring voor?
                              Nou gewoon... die sokken die hoog zijn opgetrokken, daar raak ik erg opgewonden van.
                              Of bedoel je dat niet?

Comment

Volgende keer even vragen btw. Ik vind het niet fijn dat jullie ongevraagd foto's van me posten. Kan ook anders he?
                                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X