Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
nou straks het is maar wat je straks noemt maar ik moet over 2 uurtjes de deur uit en over 3 uurtjes moet ik er zijn ik heb een sollicitatiegesprek hehe
haha , vorige week had ik ook een solicitatie gesprek , had in 4 jaar nog eens 1 puist boven mijn lip , die chick had maar aandacht voor 1 ding .. verder niets van dat bedrijf gehoort...
Ik kan niks vinden maar ik ga zometeen na het koelen nog zalf erop smeren en daarna ga ik tandpasta ook eens proberen en als het allemaal niet lukt dan gaat het maar niet door voor mij
Gast hahaha who cares dat je een bult op je kop hebt.
En tandpasta? smeer er dan stront op
Koelen en make up.....niks aan het handje.
Ga anders even naar de buren ofzo en vraag als je de poederdoos ff mag bekijken.
ik heb net dus gekoeld maar je ziet echt alleen maar een rood puntje dat echt heel rood is dat gaat denk ik niet meer weg dus ik ga niet meer naar dat solicitatiegesprek haha als iemand nog een wondermiddel heeft dan ga ik wel ik heb nog tot 6 uur
Ojee... nog een kwartier... dan komt dit advies te laat. Ga naar zo'n parfumerie Douglas, en vraag of ze het even wegwerken. Doe net alsof je van plan bent het product te kopen en dat je het wilt testen. Verder denk ik niet dat sollicitanten worden afgewezen op puistjes, ze kijken toch naar het gehele plaatje, al is het uiteraard wel beter dat je je zeker voelt.
Comment