Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
0,5? kzit op me borst bijna op 3cm haha :P misschien weer eens scheren dan maar.. geeft wel altijd zo een rotzooi.. 2 kilo haar
haha, eerst trimde ik het ook op standje 1 dus was wel kort, alleen nu zit er niks meer op en bevalt me 10x beter alhoewel het af en toe op een baby lichaampje gaat lijken zonder haar op de borstkas
Vind mezelf ook altijd een babyface hebben als ik mijn gezicht heb geschoren dus zo gek is dat niet :P
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
idd , beaudien is een zielig arrogant gefrustreerd figuur.
Welkom. Stelt u zich eerst even voor in de daarvoor ingerichte sectie alvorens u verder gaat met het versturen van berichten op dit forum. Alvast bedankt namens het moderator team.
Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Nee, maar ik begrijp dat het zo over komt. Ik ben de beadien haat nogal beuh, zeker omdat het nergens op is gebaseerd.
Ben wel blij dat jullie twee als echte witte ridders haar verdedigen!
Was toch iets eleganter geweest wanneer je had gezegd dat je de kansberekeningsmethode-Nibor aanhoudt of iets in die geest in plaats van te gaan schelden.
Was toch iets eleganter geweest wanneer je had gezegd dat je de kansberekeningsmethode-Nibor aanhoudt of iets in die geest in plaats van te gaan schelden.
Zeker, maar ik kan slecht tegen mensen die zonder reden haten. Echter, schelden was het niet echt. Het had wat anders geweest als ik had geantwoord dat haar dochter er anders over dacht toen ik over haar gezichtje klaar kwam. Ik vind dat ik hier toch op een redelijke manier wat tegen gas geef.
Zeker, maar ik kan slecht tegen mensen die zonder reden haten. Echter, schelden was het niet echt. Het had wat anders geweest als ik had geantwoord dat haar dochter er anders over dacht toen ik over haar gezichtje klaar kwam. Ik vind dat ik hier toch op een redelijke manier wat tegen gas geef.
Je had beter je tijd kunnen steken in een meditatie van vijf minuten dan in dit antwoord.
Je had beter je tijd kunnen steken in een meditatie van vijf minuten dan in dit antwoord.
Hehe, toevallig dat je dat zegt, ben er weer een beetje mee bezig! Ik moet wel zeggen dat, wat mij betreft, flink schreeuwen net zo goed werkt als yoga.
Hehe, toevallig dat je dat zegt, ben er weer een beetje mee bezig! Ik moet wel zeggen dat, wat mij betreft, flink schreeuwen net zo goed werkt als yoga.
Bij meditatie is het de bedoeling om emoties gewoon voorbij te laten drijven. Van een afstandje bekijken en laten gaan. Als schreeuwen voor jou beter werkt, leef je uit, kies dat in het vervolg als alternatief voor het omgaan met emoties. Zo lang je maar niet hier schreeuwt uiteraard.
agressief beharings topic hoor.
1) Silk, we namen jou ego opmerking op als een grap en reageerde met een grap terug. Hoef je niet meteen zo over te doen. Thats life.
Zeg halfzacht koekje kun jij misschien even normaal gaan doen?
Prima dat je een mening hebt, maar op deze manier op de persoon spelen is wel heel erg zielig. Dus als je nou een grote vent wilt zijn zeg dan gewoon wie je echt bent, dan kunnen we ophouden met deze flauwekul.
Wel een beetje opschieten, anders heb je een ban voor we het weten.......
@Silk; adem in, adem uit, adem in..................
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Comment