Medische keuring + anabolen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Medische keuring + anabolen

Ik heb even een vraagje. Ik wil maandag beginnen met een kuur test+tren. Nu moet ik binnen kort een nieuwe hypotheek afsluiten. Ik weet niet of er een medische keuring nodig is. Heeft iemand hier ervaring mee of dat een probleem kan gaan geven?

Originally posted by pjas View Post
    Ik heb even een vraagje. Ik wil maandag beginnen met een kuur test+tren. Nu moet ik binnen kort een nieuwe hypotheek afsluiten. Ik weet niet of er een medische keuring nodig is. Heeft iemand hier ervaring mee of dat een probleem kan gaan geven?
    op de anabolen moeten ze je echt prikken,kan niks gebeuren.
    hoezo heb jij dan een slecht verleden dan met je lichaam.

Comment

Geeft geen problemen.

Medische keuring is alleen maar nodig, als er een levensverzekering aan je hypotheek is gekoppeld en dat je in een risicogroep zit.

En die keuring stel ook geen drol voor, een andere arts stelde aan mij de vraag of ik rookte, of ik ergens last van had. En ik moest 10 kniebuigingen maken, dat was mijn medische keuring.

Grtz.

Comment

@ castaway.
        Ik zat te googlen en bij sommige keuringen moet je urine of bloed laten prikken. Kan het dan wel een probleem gaan geven?

@ Leipe ouwe; heb nooit geen gezondheids klachten gehad

Comment

Originally posted by pjas View Post
          @ castaway.
          Ik zat te googlen en bij sommige keuringen moet je urine of bloed laten prikken. Kan het dan wel een probleem gaan geven?

@ Leipe ouwe; heb nooit geen gezondheids klachten gehad
          laten ze maar je urine en bloed testen, dan kunnen ze nog niet zien of je gebruikt.
          allemaal geen probleem voor je .

Comment

@pjas

Nee, geef geen problemen, want ze moeten dan specifiek op anabolen zoeken en dat doen ze niet.
            Ze testen of je diabetisch en dus tot een risicogroep behoor.

Grtz.

Comment

MEdiche keuring is voor een levensverzekering die je er eventueel bij afsluit.
              De keuring doen ze alleen als je je verzekering dusdanig hoog wilt afsluiten.
              Tot 150.000 eur zou je bij de meeste niet gekeurt hoeven te worden.

Even een tip voor je.
              Luit de verzekering niet gelijk af bij je hypotheek verstrekker zij zullen je hier zwaar voor aanslaan.
              Kijk op indipender.nl voor de goedkoopste.
              Heb zelf recentelijk ook een hypotheek afgesloten moest bij mijn verstrekker 76-euro in de maand betalen voor mij en mijn vrouwtje voor 150.000.
              Heb er nu 1 voor 170.000 euro en kost me rond de 40 euro per maand.
              Het voordeel van een externe verzekering is ook nog dat je het geld op je rekening krijgt en bij je verstrekker verdwijnt het direct in je hypotheek.
              Who's the Chef

Comment

Kijk dat vind ik nog eens nuttige tips "been"

Comment

@ been Thanks for the info

Je kunt wel eens gelijk hebben. Ik moest voor een verzekerd bedrag van 53.000,- euro een maand premie van 61,- euro betalen. Ik ga eens rond kijken.

PS. Waar dit forum niet overal goed voor is

Comment

No thx kerel als we elkaar maar kunnen helpen toch

Laat maar weten wat het geworden is kerel.
                    Mijn verzekering is trouwens bij moneyou.nl is een volle dochter van ABN bank dus dat zit wel goed.
                    Als je samen gaat worden zou je ook de verzekeringen moeten kruizen dus jij moet haar verzekering betalen en zij (hij) die van jou ,dit ivm de uitbetaling en de belastingdienst.(kn zijn dat deze regel als is afgeschaft hoor)
                    Who's the Chef

Comment

Originally posted by Castaway View Post
                      En die keuring stel ook geen drol voor, een andere arts stelde aan mij de vraag of ik rookte, of ik ergens last van had. En ik moest 10 kniebuigingen maken, dat was mijn medische keuring.

Grtz.
                      ja omdat je er 20 moest doen en nog 30 andere oefeningen, maar als het ophoudt bij die 10.....
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X