Ik heb even een vraagje. Ik wil maandag beginnen met een kuur test+tren. Nu moet ik binnen kort een nieuwe hypotheek afsluiten. Ik weet niet of er een medische keuring nodig is. Heeft iemand hier ervaring mee of dat een probleem kan gaan geven?
Medische keuring + anabolen
Collapse
X
-
Originally posted by pjas View PostIk heb even een vraagje. Ik wil maandag beginnen met een kuur test+tren. Nu moet ik binnen kort een nieuwe hypotheek afsluiten. Ik weet niet of er een medische keuring nodig is. Heeft iemand hier ervaring mee of dat een probleem kan gaan geven?
hoezo heb jij dan een slecht verleden dan met je lichaam.
-
Geeft geen problemen.
Medische keuring is alleen maar nodig, als er een levensverzekering aan je hypotheek is gekoppeld en dat je in een risicogroep zit.
En die keuring stel ook geen drol voor, een andere arts stelde aan mij de vraag of ik rookte, of ik ergens last van had. En ik moest 10 kniebuigingen maken, dat was mijn medische keuring.
Grtz.
Comment
-
Originally posted by pjas View Post@ castaway.
Ik zat te googlen en bij sommige keuringen moet je urine of bloed laten prikken. Kan het dan wel een probleem gaan geven?
@ Leipe ouwe; heb nooit geen gezondheids klachten gehad
allemaal geen probleem voor je .
Comment
-
MEdiche keuring is voor een levensverzekering die je er eventueel bij afsluit.
De keuring doen ze alleen als je je verzekering dusdanig hoog wilt afsluiten.
Tot 150.000 eur zou je bij de meeste niet gekeurt hoeven te worden.
Even een tip voor je.
Luit de verzekering niet gelijk af bij je hypotheek verstrekker zij zullen je hier zwaar voor aanslaan.
Kijk op indipender.nl voor de goedkoopste.
Heb zelf recentelijk ook een hypotheek afgesloten moest bij mijn verstrekker 76-euro in de maand betalen voor mij en mijn vrouwtje voor 150.000.
Heb er nu 1 voor 170.000 euro en kost me rond de 40 euro per maand.
Het voordeel van een externe verzekering is ook nog dat je het geld op je rekening krijgt en bij je verstrekker verdwijnt het direct in je hypotheek.Who's the Chef
Comment
-
No thx kerel als we elkaar maar kunnen helpen toch
Laat maar weten wat het geworden is kerel.
Mijn verzekering is trouwens bij moneyou.nl is een volle dochter van ABN bank dus dat zit wel goed.
Als je samen gaat worden zou je ook de verzekeringen moeten kruizen dus jij moet haar verzekering betalen en zij (hij) die van jou ,dit ivm de uitbetaling en de belastingdienst.(kn zijn dat deze regel als is afgeschaft hoor)Who's the Chef
Comment
-
Originally posted by Castaway View PostEn die keuring stel ook geen drol voor, een andere arts stelde aan mij de vraag of ik rookte, of ik ergens last van had. En ik moest 10 kniebuigingen maken, dat was mijn medische keuring.
Grtz.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment