Puisten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vind het een verschrikkelijk lang stuk, heb niet onwijs veel moeite met engels maar het kost toch wat extra concentratie en energie.
    En vraag me af of dit artikel het de moeite waard is. Heb een paar allinea's gelezen, maar goed. De info die zij daar neer zetten komen die van wetenschappelijke studies?

Comment

Ja alles wordt gesteund door een leger studies. Ik zal de conclusie verklappen: gebruik liever arimidex dan clomiphene of tamoxifen. Of arimidex en clomiphene tezamen, kost wat maar dan heb je ook wat volgens de schrijver.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

wel zo handig om m helemaal uit te leggen, ze hebben t over de aromatiserende effect en welk middel goed kan helpen

Positief uit de bus komt Armidex omdat Tamofixen niets tegen aromatiseren doet
        So, clomiphene and tamoxifen won't be of much benefit since they both increase estrogen levels significantly and don't have an effect on aromatase levels.(10,11)

Ik las gister een stuk over Armidex, dat is zo goed dat je helemaal geen oestrogeen meer tegen komt, super zou je denken. Mn verstand zegt dat dit niet helemaal oke is aangezien menselijk lichaam, een balans tussen test en oestro heeft. Moet je zo meteen ook een op starter voor oestrogeen gebruiken? oestrogeen heeft ook zo zn voordelen. Maw Armi leuk om aromatiseren tegen te gaan Tamo. leuk om te blokkeren (PCT)
        zie:
        Tamoxifen can even activate the alpha receptor in specific tissues.(34,35,36) Now, I don't know anyone who's gained fat just from using tamoxifen, but then again, rarely is anyone using tamoxifen by itself. Don't get me wrong, though, it's a great help in preventing gyno as well as increasing LH (as is clomiphene) in order to get your testes functioning again

moet ff animalpower prikken :S en daarna trainen
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X