Ja ja puisten damens en heren wat doen we daar tegen als je aan t kuren bent.....ik heb begrepen dat liquidex of armidex helpt is dat zo? helpt dat goed? wat doen jullie er tegen?
Puisten
Collapse
X
-
Puisten komen van een vettige huid, en die krijg je van de hogere test. Daar gaat arimidex volgens mij geen barst tegen doen. Liquidex ken ik niet."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostPuisten komen van een vettige huid, en die krijg je van de hogere test. Daar gaat arimidex volgens mij geen barst tegen doen. Liquidex ken ik niet.
terwijl ik dit vindt:
In de puberteit neemt de productie van hormonen toe, zowel van mannelijke hormonen (androgenen) als van vrouwelijke hormonen (oestrogenen, progestagenen).
Het zijn vooral de mannelijke hormonen die, bij jongens èn meisjes, de talgklieren stimuleren om meer huidsmeer te maken. Vrouwelijke hormonen gaan de productie hiervan juist tegen; daarom hebben jongens meer last van acne dan meisjes.
Niet zozeer de hoeveelheid hormonen die je hebt, wel het onevenwicht tussen de hormonen onderling en de verhoogde gevoeligheid van de talgkliertjes voor de mannelijke hormonen, dragen ertoe bij dat je acne krijgt.
Super tegenstrijdig bedoel k heb advies gehad van een BB die al jaren ervaring heeft, dat doet me twijfelen.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Zou in dit geval eerder vertrouwen op de wetenschap dan op de bb'er."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Lees dit artikeltje eens voordat je direct aan de tamoxifen of clomiphene gaat. Dan lijkt me toch arimidex stukken beter.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher hindu squat:
- 40kg 3x10
Safety bar back extension:
- 45kg 2x
- BW 35x
Military...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 92.5kg 11x
-box goblet squat 8kg 30x
One legged paused calf raise:
- BW 22x...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 1x
- SSB hindu squat 20kg 20x
Deficit wide grip SL DL:
- 120.5kg 4x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 102.5kg 4x
-Hindu squat BW 40x
Sumo safety bar goodmorning:
- 40kg 16x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 125kg 0x
- box goblet squat BW + 6kg 60x
Safety bar back extension:
- 45kg...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
1 week geleden -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
2 weken geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment