Anavar, Eca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Anavar, Eca

Hallo,

Kunnen jullie misschien zeggen wat de beste kuur is, Anavar in combinatie met ECA? Hoelang en hoeveel?
    Bedankt alvast

Wat is jou doel met deze kuur dan?
    No Pain No Gain

Comment

Anavar gaf me een zwakke maag en moest af en toe kotsen na een work-out. Maar de kracht en massa was wel goed. Ik gebruikte gewoon 20-30mg per dag dus je hoeft niet veel te gebruiken.

ECA stack merkte ik weinig van qua hartslag verhoging e.d., maar me vet% zakte wel dus het werkt. Je moet op het net even zoeken wat de samenstelling is en het zelf in elkaar flansen volgens de uitleg. 2x per dag innemen.

Doel van de kuur lijkt me duidelijk. Vet verliezen terwijl je kracht/massa behoud.

Comment

ECA start ik zelf met 3xper dag 30 mg E en 400 mg C de A laat ik achterwege.
        De tweede week 3xperdag 60 mg E en 600 mg C
        Niet langer dan 2 weken achter elkaar
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by hec_ View Post
          Wat is jou doel met deze kuur dan?
          Mijn doel is om groter te worden. Ik starte vorige week een topic omdat ik wilde gaan kuren met D-bol, Deca en Test-e maar moet daar denk ik een poosje vanaf zien. Daar ik 6 maanden lang heb gebulkt en ook een kuurtje d-bol only heb gedaan is mijn BF op dit moment 24%. Dit schijnt dus veel te hoog te zijn om nogmaals te bulken met een knal-kuur. Dit wist ik echter niet.
          Nu ga ik dus cutten maar wil daar wat hulp bij hebben. Ik sprak een maat en die zei dat ik het beste een kuur Anavar-ECA kan gaan volgen.
          Nu wil ik gewoon zoveel mogelijk info daarover.
          Ik zou graag zo gauw mogelijk mijn BF omlaag willen hebben naar in ieder geval onder de 20%
          Hopelijk is dit het antwoord op je vraag

Comment

Thanx Falstyr en Shredmaster voor jullie nuttige info.

Comment

Je afbeelding is alles behalve 24%. Ik zit daar een heel stuk dichter bij in de buurt. Zou me niet eens verbazen als ik er net boven zit.

Cutten is eerst je voeding op orde. ECA is een goedwerkend alternatief van fatburners. Je kan zo doen dat je Clenbuterol 50-100mcg per dag doet voor 2 weken en dan 2 weken eca en zo om en om doen tot je je doel bereikt.

Anavar zal je krachtwinst geven ietsjes en ook massa. Als je die 4 weken, max 6, doet met 30-40mg per dag dan kan je icm met bovengenoemde zaken 1% vet in theorie kunnen verliezen.

Anavar onderdrukt het een en ander in relatief lichte mate en een na-kuur met Nolvadex kan geen kwaad. Nu moet ik er bij zeggen dat ik na 2 weken met die na-kuur gestopt was toen en heb er zelf geen problemen van ondervonden.

Comment

Ga eerst eens regulier cutten bro. Dan weet je een beetje hoe je dieet in elkaar moet steken, en leer je ook hoe je lichaam reageert. Zodra je dat weet kun je veel meer halen uit wat je wilt gaan doen. Neem gewoon even twee maanden serieus cutwerk, en ga dan je knalkuur doen.

@ Falstyr
                Neen, ECA afwisselen met clen is onzin. Er is kruistolerantie tussen die twee, dus de toenemende ongevoeligheid blijft.
                Last edited by GeneralIx; 31-05-2009, 18:47.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Even een andere zij-vraag...

Waarom geen Test-E in een cut? Het stimuleerd toch ook het metabolisme en alles? Zou dus prima een Test-E kuur kunnen doen met als doel om af te slanken en spiermassa/kracht te behouden. Of zie ik iets over het hoofd?

Comment

Kan inderdaad. Maar test-e geeft volledige onderdrukking, waar anavar marginale onderdrukking geeft.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      Je afbeelding is alles behalve 24%. Ik zit daar een heel stuk dichter bij in de buurt. Zou me niet eens verbazen als ik er net boven zit.

Cutten is eerst je voeding op orde. ECA is een goedwerkend alternatief van fatburners. Je kan zo doen dat je Clenbuterol 50-100mcg per dag doet voor 2 weken en dan 2 weken eca en zo om en om doen tot je je doel bereikt.

Anavar zal je krachtwinst geven ietsjes en ook massa. Als je die 4 weken, max 6, doet met 30-40mg per dag dan kan je icm met bovengenoemde zaken 1% vet in theorie kunnen verliezen.

Anavar onderdrukt het een en ander in relatief lichte mate en een na-kuur met Nolvadex kan geen kwaad. Nu moet ik er bij zeggen dat ik na 2 weken met die na-kuur gestopt was toen en heb er zelf geen problemen van ondervonden.
                      Ik vind het ook zeer vreemd dat ik op 24% zit maar heb het nu een aantal keer berekend en ik kom er gewoon niet onderuit. Het zit bij mij rond mijn taille, niet echt veel maar het zit er wel. Dacht dat het wel oke zou zijn en met de gedachte het er na mijn bulk-kuur eraf te halen door te cutten maar door raad van anderen die er iets meer over weten dan mij ga ik nu alvast cutten totdat mijn vetpercentage op orde is.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Ga eerst eens regulier cutten bro. Dan weet je een beetje hoe je dieet in elkaar moet steken, en leer je ook hoe je lichaam reageert. Zodra je dat weet kun je veel meer halen uit wat je wilt gaan doen. Neem gewoon even twee maanden serieus cutwerk, en ga dan je knalkuur doen.

@ Falstyr
                        Neen, ECA afwisselen met clen is onzin. Er is kruistolerantie tussen die twee, dus de toenemende ongevoeligheid blijft.
                        Ik ga ook eerst naturel cutten, maar de reden dat ik Anavar wil gaan gebruiken is omdat ik mijn gewonnen spiermassa niet wil verliezen. ECA is puur om mijn vetverbranding te versnellen.

Comment

Ik weet niet hoor, maar bij 24% zit het niet alleen meer rond je taille. Het is zoveel vet dat heel je bovenbenen bedekt zijn onder vet en je boven lichaam begint ook al vet op te slaan met lichtelijk begin van moobs. Dus nogmaals...op je afbeelding kun jij NOOIT 24% vet zijn. Zou het al knap vinden als je boven de 15-16% uit zou komen, want je buik steekt niet bepaald uit. Bij 24% begint hij al enigzinds over je broek te hangen.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                            Ik ga ook eerst naturel cutten, maar de reden dat ik Anavar wil gaan gebruiken is omdat ik mijn gewonnen spiermassa niet wil verliezen. ECA is puur om mijn vetverbranding te versnellen.
                            Cutten met var en ECA is niet naturel kerel. Met eca reken ik eigenlijk al niet meer naturel.

Maargoed, blijft uiteraard je eigen keus. Maak hem alleen wel overwogen, en gebruik niet als enige argument dat je graag zo snel mogelijk wilt knallen. That's all.

sigpic

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                              Ik weet niet hoor, maar bij 24% zit het niet alleen meer rond je taille. Het is zoveel vet dat heel je bovenbenen bedekt zijn onder vet en je boven lichaam begint ook al vet op te slaan met lichtelijk begin van moobs. Dus nogmaals...op je afbeelding kun jij NOOIT 24% vet zijn. Zou het al knap vinden als je boven de 15-16% uit zou komen, want je buik steekt niet bepaald uit. Bij 24% begint hij al enigzinds over je broek te hangen.
                              De foto is genomen met ingehouden buik...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X