Anavar, Eca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    Cutten met var en ECA is niet naturel kerel. Met eca reken ik eigenlijk al niet meer naturel.

Maargoed, blijft uiteraard je eigen keus. Maak hem alleen wel overwogen, en gebruik niet als enige argument dat je graag zo snel mogelijk wilt knallen. That's all.
    Je begrijpt het verkeerd kerel.
    Ik zei dat ik ook eerst naturel ga cutten. Ik zei niet dat ik naturel ga cutten EN Anavar ga gebruiken. Ik zei dat ik dat WIL gaan gebruiken maar eerst naturel cutten en zien wat dat opleverd. Als het tegenvalt, het naturel cutten ga ik kuren met Anavar en ECA.
    Knallen wil ik graag met een bulk-kuur.
    Hoop dat ik het nu wel goed genoeg heb uitgelegd.
    Misschien dat ik nog niet zoveel weet over het gebruik van AS maar ik weet echt wel wat naturel trainen is.
    En is deze site niet bedoeld om mensen zoals mij te helpen met raad?
    Dacht niet dat Bodynet er is om mensen de grond in te boren door ze te vertellen dat ze dom bezig zijn. Niet dat jij dat doet, jij bent een van de goede maar ik heb zo nu en dan het gevoel dat er hier members zijn die er gewoon op uit zijn mensen te kleineren.

Comment

Ah oké, dan zijn we het met elkaar eens bro.

En sommige members zijn onnodig aanvallend. Die worden echter altijd op de vingers getikt indien nodig door mij of door een van de andere mods, meestal per pm. Mocht je je echter een keer echt tekort gedaan voelen en wij zien dat volgens jou over het hoofd kun je altijd even pm'en, dan kunnen we altijd nog verder kijken. Ook ik (wij) ben (zijn) niet onfeilbaar.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Ah oké, dan zijn we het met elkaar eens bro.

En sommige members zijn onnodig aanvallend. Die worden echter altijd op de vingers getikt indien nodig door mij of door een van de andere mods, meestal per pm. Mocht je je echter een keer echt tekort gedaan voelen en wij zien dat volgens jou over het hoofd kun je altijd even pm'en, dan kunnen we altijd nog verder kijken. Ook ik (wij) ben (zijn) niet onfeilbaar.
        Cheers mate

Comment

post eerst eens een duidelijke foto zonder shirt.
          the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
            post eerst eens een duidelijke foto zonder shirt.
            I am with stupid
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
              I am stupid
              Gefixt.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X