Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
slecht plan. wie bepaald wanneer het oplichten is. of wat als iemand een hekel aan zn vorige leverancier heb gekregen omdat ie te duur is of zn wijf te grazen heeft genomen.
ik vind dat je gewoon goed huiswerk moet verrichten.
tis niet eens zo moeilijk.
elke member die zn email onder zn naam heeft staan, heef die er niet staanomdat ie niks te doen had.
als je hier wat langer rondhangt kun je het aan je "vrienden" hier vragen. of zoals al bruce aangaf die eenmails staan er bij de meeste neit voor niets.
He das bekent, een maatje van heeft wel eens wat besteld bij die xxxxx hij heeft het alleen wel ff opgehaald in Rotjeknor.
Ik dacht dat ie T-Bol had van epl.
Wat ik hier wil aangeven is dat je heel voorzichtig moet zijn om zomaar een bestelling te doen via een of ander verkoop site. Ik ben er in elkgeval eens mee belasert via marktplaats. Dom? ja Bruce een beetje wel.
iets te goed soms denk dat zo'n lijst beetje overbodig is wanneer is het een faker of wanneer heb je gewoon slechte ervaringen bij hem. 1 misverstand / foute deal maakt je nog geen oplichter. magoed die ene kerel uitgesloten. ik doelde hier op het eventuele lisjte wat werd voorgesteld
het topic was: wat een nerd. dattie op marktplaats adverteerd. dat hij oplichter is heb je mij niet horen zeggen.
ik heb trouwens een beetje het gevoel dat ie hier ook rondneust.
het topic was: wat een nerd. dattie op marktplaats adverteerd. dat hij oplichter is heb je mij niet horen zeggen.
ik heb trouwens een beetje het gevoel dat ie hier ook rondneust.
Comment