wat een nerd

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat een nerd

Marktplaats.nl > Anabole steroide Te Koop Aangeboden - Sport en Fitness - Fitness

ps.: wel verwijderen na paar dagen ofzo. dat niet iedereen hier intrapt en bodynet erop wordt aangekeken.

dus voor de sukkels: dit is voor SUKKELS
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Hij wil opgepakt worden

Comment

Pfff, hij zit al zeker ruim 2 jaar op MP. Dus ja, is echt een SUKKEL iig.
      @alle newbees, niet hierin trappen he.
      No Pain No Gain

Comment

Hahaha kansloos
        Ik wou m heel serieus opbellen, maar hij durft niet eens zn telefoon op te pakken geloof ik. Blijft maar overgaan

Comment

hij is zeker niet de enige hoor.....zijn tal van deze jongens die dingen aanbieden op o.a. marktplaats. maar deze zijn wat slimmer door iig geen tel te vermelden en hebben ook een ander type e-mail. maar idd zo vraag je er gewoon om onze vrienden van de politie een keer op de koffie te krijgen

Comment

ik heb gemaild
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ik zie niks
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
              We like it
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Originally posted by bruce View Post
                ik heb gemaild
                klopt!!, heb je mail idd binnen
                uut grunn!

Comment

deze sukkel staat idd al een hele tijd op marktplaats, ook op speurders en andere markt sites. misschien is hij wel uit op een optreden op sbs6, die stegeman ofzo.... zo komt die undercover pik toch ook altijd aan zn topics??
                  uut grunn!

Comment

Originally posted by demi01 View Post
                    hij is zeker niet de enige hoor.....zijn tal van deze jongens die dingen aanbieden op o.a. marktplaats. maar deze zijn wat slimmer door iig geen tel te vermelden en hebben ook een ander type e-mail. maar idd zo vraag je er gewoon om onze vrienden van de politie een keer op de koffie te krijgen
                    Had keer op een forum gelezen dat een jongen foto's van illegaal vuurwerk op een forum had geplaatst... volgende dag politie aan de deur

Comment

staad ie alweer op marktplaats

niet best, en dan zijn er ook nog luitjes die daar van gaan kopen

eikel
                      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ook en zekere jimmy was op marktplaats. een eerste klas oplichter.
                        Als ik hem tegen kom maak ik hem af. Woond in vroomshoop helaas weet ik niet meer van hem. Ik heb toen alle achternamen van hem gebeld in vroomshoop en alles op alles gezet om achter zijn woonadres te komen. Maar helaas. Maar als ik ooit erachter kom dan is hij voor mij, en voor het zieken huis om hem uit coma te halen.
                        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by kees View Post
                          Ook en zekere jimmy was op marktplaats. een eerste klas oplichter.
                          Als ik hem tegen kom maak ik hem af. Woond in vroomshoop helaas weet ik niet meer van hem. Ik heb toen alle achternamen van hem gebeld in vroomshoop en alles op alles gezet om achter zijn woonadres te komen. Maar helaas. Maar als ik ooit erachter kom dan is hij voor mij, en voor het zieken huis om hem uit coma te halen.
                          Wat heeft hij geflikt dan?
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

gekker....

En bruce al antwoord gekregen?

Ik heb ze wel eens gekker meegemaakt mensen die het op google hadden gezet..... sommige mensen vragen gewoon om problemen en denken dat alles goed blijft gaan er komt op zijn weg vanzelf een keer een boom op de weg waar ie zijn hazzes tegen aan stoot....

jammer genoeg staat de advertentie niet meer op marktplaats had hem wel willen zien lol...

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                              Wat heeft hij geflikt dan?
                              Jimmy tja geld overmaken voor as en niet leveren. Ik
                              heb enkel zijn bankgevens, maar de bank wil niet zijn mede werking geven. Weet wel zijn achternaam maar staan niet in telefoonboek Dus alle met die achternaam opgebeld maar werdt er niet wijzer van. Heb hem wel per mail laten weten dat hij in het ziekenhuis terecht komt als ik hem kan traceren.
                              Per direct bestond zijn mail niet meer.Aangifte bij de politie leek me geen goede zaak. Ik heb me les wel geleerd. Heb nu wel een vertrouwd persoon gevonden.
                              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X