Ook een anabole vraag...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ook een anabole vraag...

Beste BNers,

Ik heb een vraag mbt anabolen..

Ik zou graag willen weten welk type anabol geschikt is voor de spieropbouw, maar waarvan je niet heel veel vocht vasthoud, of gewoon dik word. Graag wel een beetje een gangbare anabol, waaraan dus enigszins makkelijk te komen is.

Heb er al ervaring mee, Dianabol (2x)

Hoeft niet bij uitstek een oral te zijn, injects zijn ook goed, ik wil dus gewoon eigenlijk alleen spier aankomen, zover dat kan.

Alvast bedankt, Dennis

Originally posted by Dennis_vw View Post
    Beste BNers,

Ik heb een vraag mbt anabolen..

Ik zou graag willen weten welk type anabol geschikt is voor de spieropbouw, maar waarvan je niet heel veel vocht vasthoud, of gewoon dik word. Graag wel een beetje een gangbare anabol, waaraan dus enigszins makkelijk te komen is.

Heb er al ervaring mee, Dianabol (2x)

Hoeft niet bij uitstek een oral te zijn, injects zijn ook goed, ik wil dus gewoon eigenlijk alleen spier aankomen, zover dat kan.

Alvast bedankt, Dennis
    Stats? Trainings jaren?
    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Vergeten, ik ben 21 (ja te jong voor anabolen, i know..) 77 Kg, 175cm, 15% BF (zat op 23%) Train nu bij elkaar iets van 2 jaar, waarvan 1 jaar wat intensiever.

Het is niet de bedoeling dit al op korte termijn te gaan gebruiken, maar ik wil alleen even kijken hoe en wat.

Alvast bedankt

Comment

Er iets niets anaboler dan V., aangepast op je eigen behoefte.
        Focking goed, iedereen bij mij in de gym groeit er op. Serieus. Geen grap dude.

PM me maar voor adressen en prijzen.
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Ok ik post het wel en publique:

Voeding.
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Als je 21 ben en al 2 kuren achter de rug hebt en pas 77kg weegt ben je 1extreem ecto (die hebben doorgaans geen 15%+ bf) of 2 gewoon dom bezig.

Ga eens gewoon trainen en eten

Comment

Je kunt ook implantaten nemen, scheelt weer. Hoef je niet te trainen!

Comment

Is het serieus echt te moeilijk voor de meeste hier om fatsoenlijk een vraag te beandwoorden, ipv altijd maar te bitchen.. Is 9 van de 10 topics worden mensen hier alleen maar min of meer belachelijk gemaakt, en zonder antwoord te geven... Zo kan ik ook wel aan 5000 Posts komen, door in ieder topic maar te zitte zeiken..

Voor de mensen die wel kunnen lezen, en bereid zijn iemand z'n vraag te beandwoorden, ga je gang

Comment

Qua orals zou dit het lijstje moeten vormen:
                  Anavar
                  Winstrol
                  Turinabol

Injects denk ik meer zoiets:
                  Lage dosis test + tren
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Dennis_vw View Post
                    Is het serieus echt te moeilijk voor de meeste hier om fatsoenlijk een vraag te beandwoorden, ipv altijd maar te bitchen.. Is 9 van de 10 topics worden mensen hier alleen maar min of meer belachelijk gemaakt, en zonder antwoord te geven... Zo kan ik ook wel aan 5000 Posts komen, door in ieder topic maar te zitte zeiken..

Voor de mensen die wel kunnen lezen, en bereid zijn iemand z'n vraag te beandwoorden, ga je gang
                    Tja je heb nu eenmaal van die sukkels die alleen maar achterlijke andwoorden kunnen geven. En lezen kunnen ze ook niet. De een denk al dat je 2x gekuurt heb. En de andere wil je al adressen geven van supliers en anabolen prijsen. Hetgeen niet mag op dit forum. Moet Osterich mee doorgaan dan krijgt hij zeker een ip ban.

Antwoord op je vraag. Alle anbolen werken spierversterkend en opbouwend.
                    Zaak is om erachter te komen op welke je het beste groeit. Je heb lange esters en korte esters. Daarvoor moet je maar eens op de sickies kijken.Daar vind je genoeg info. Persoonlijk vindt ik voor de eerste kuur een winny only best goed. Een oraal. Voor prikken een sust.en deca.met een d-bol.
                    Rest mij je te zeggen dat er veel info hiervan op het forum staat . Lees die eens op je gemak. Weet wel dat voeding op eerste plaats staat.

Comment

na je uitval van je afgelopen post had ik er eigenlijk niet zo veel zin meer in. maargoed

eerst ff bitchen :
                      (het is beantwoorden niet beandwoorden )
                      zonde dat je "te vroeg" al begonnen was met roids en niet wat meer ervaring hebt opgedaan. ik weet de weg is lang kom zelf van de 54kg af.
                      alleen spier aankomen word lastig zal ongetwijfeld wat vet bijzitten.
                      zorg eerst dat je voeding en training in orde zijn.

nu de info. aangezien je al ervaring hebt met dbol. zou ik zeggen stack:

1-6 weken dbol 30-40mg pd ( of anders dosering als je dat fijner vind uit je ervaring)
                      10-12 weken test-e 250-500mg
                      12/14-16/18 (afhankelijk hoelang je test-e gebruikt) 4 weken nolvadex 20mg p/d
                      zie nu dat atta en keees je ook mooie voorbeelden geven. info genoeg.

succes
                      #1 zonder de juiste voeding zullen de roids ook minder uitmaken

Comment

Goeie post van posseltje. Helemaal mee eens.
                        No Pain No Gain

Comment

Originally posted by kees View Post
                          En de andere wil je al adressen geven van supliers en anabolen prijsen. Hetgeen niet mag op dit forum. Moet Osterich mee doorgaan dan krijgt hij zeker een ip ban.

Hahahah, je snapt het geintje niet bro. Ossie zegt V., kort voor Voeding. Dus nee, geen dealeradressen.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Hahahah, je snapt het geintje niet bro. Ossie zegt V., kort voor Voeding. Dus nee, geen dealeradressen.
                            Heb het wel gelezen hoor. Wil wat neten.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                              na je uitval van je afgelopen post had ik er eigenlijk niet zo veel zin meer in. maargoed

eerst ff bitchen :
                              (het is beantwoorden niet beandwoorden )
                              zonde dat je "te vroeg" al begonnen was met roids en niet wat meer ervaring hebt opgedaan. ik weet de weg is lang kom zelf van de 54kg af.
                              alleen spier aankomen word lastig zal ongetwijfeld wat vet bijzitten.
                              zorg eerst dat je voeding en training in orde zijn.

nu de info. aangezien je al ervaring hebt met dbol. zou ik zeggen stack:

1-6 weken dbol 30-40mg pd ( of anders dosering als je dat fijner vind uit je ervaring)
                              10-12 weken test-e 250-500mg
                              12/14-16/18 (afhankelijk hoelang je test-e gebruikt) 4 weken nolvadex 20mg p/d
                              zie nu dat atta en keees je ook mooie voorbeelden geven. info genoeg.

succes
                              #1 zonder de juiste voeding zullen de roids ook minder uitmaken
                              Is het dan niet 12/15 of 16/19 nolva ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X