Opstartproblemen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Knulletje View Post
    1 ding kan ik niet vatten, Je hebt n huisarts die er niets van begrijpt of wil begrijpen. Hij had je allang door moeten sturen.. En ja je hebt risico,s te over genomen, maar dat is jouw eigen keuze geweest. En ja iedereen wil kampioen zijn he? En dan ga je wel s te ver. Gelukkig is het nog niet te laat, en het hersteld ook wel weer.. Wel adviseer ik je om HCG te zetten, ik ben geen arts maar ben zelf ook wel s zo ver (te ver) gegaan. En wel niet wel niet werken van je libido? T werkt nog wel, zo moet je het zien.. Nog niets verloren.. Succes maat...

Hcg wil ik niet meer nemen, dit omdat het de lichaamseigen test produktie ook onderdrukt. En mijn ballen zijn wel goed van formaat;-)

Comment

Originally posted by Markess View Post
      gast, eerst loop je te piepen dat je je lichaam naar de klote geholpen hebt en dat wil je nu tegengaan met een nakuur?
      Ik zou gewoon is ff van die zooi afblijven en herstellen voordat je weer wat wilt proberen. succes drmee!
      Dus dat moet je doen zwaan . gho wat een fijn antwoord is dat zeg .

Dus is een serieus probleem . Dus graag ook een serieus antwoord .
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

slecht slapen

Ik vind het moeilijk te zeggen waarom je slecht gaat slapen ervan, ik weet dat ik 12 jaar geleden daarvoor gewaarschuwd was en toen boeide het me niet, nu slaap ik dus iedere nacht redelijk kut of word om 5 uur sochtends wakker en kom niet meer in slaap. Ik heb het geprobeerd op te zoeken op google maar kon niets vinden hierover sorry. Ik weet wel dat ik nu nog steeds last heb met dat slapen.

over depressie hoeven we niets te zeggen dat weten we allemaal wel.

ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen en hopelijk is het snel voorbij....

De anti depressiva kan niet zoveel kwaad, alleen je eet er slechter door doormiddel van droge mond in het begin en duurt wel een week of 4 voordat het goed werkt meestal.

Comment

he bro....lees nu net je topic...gvd wat kut voor je!! dit zag je niet aankomen, en moet zeggen ik er zeker respect voor heb dat je dit wel met ons deelt... andere gebruikers kunnen hier wat van leren en er een voorbeeld aan nemen.

Wat andidepressiva betreft, ik zou t niet doen. probeer je heil s te zoeken in de natuurlijke varianten of zelfs therapieen..(klinkt kut maar msschien helpt t)

en blijf ook zeker van de slaapmiddelen af mocht je dat overwogen hebben, als je in jou geval zo in je vel zit, dan sluipt de nwe verslaving er zo tussen weet ik uit ervaring....

sterkte kerel!!
          uut grunn!

Comment

Originally posted by kees View Post
            Waarom niet trainen? ????? Juist als je enkel maar je benen gaat trainen maak je extra lichaams eigen test.
            @ kees
            ik zei ook niet dat je helemaal niet moeten trainen maar BIJNA NIET (is niet hetzelfde).
            ga je wel trainen moet je er rekening mee houden dat je herstelperiode langer duurt en je de volgende dag ook wat slechter voelt. trainen is ook een aanslag op je eigen test. volgens mij gaat je test niet omhoog van benen trainen maar tijdens je herstel van je benentraining, tijdens de training vermindert die. en aangezien dus je herstel ook langer is, schiet die test verhoging ook niet op. (correct me if i'm wrong, kan er naast zitten.) en om je zelf mentaal op te laden voor trainen is ook moeilijker. zeker als die depressieve gedachten hebt.

maar voor de rest waren je tips zeker goede aanvulling, ik had het alleen over nolva erbij pakken. de combo met clomid heb ik ook eens over gelezen dat dit goed werkt, maar niet iedereen is dol op clomid vandaar dat ik het bij nolva hielt. zink zei ik ookal maar met cailis heb je me tuk. had ik niet aan gedacht.

@zwaan
            komt wel goed hoor met je test, duurt alleen even. hou ook nog even rekening met dingen die vaatverwijdend werken (bespreek het misschien eens met je dokter) volgens mij kan dit echt werken, kan meer zuurstof makkelijker door je lichaam heen in je bloed omdat bloedstroming wat makkelijker wordt. ik kan alleen maar positieve dingen hieruit halen voor een herstel van je lichaam en de testo. misschien kent je dokter een goed (eventueel medisch) middeltje

ik wens je succes met je herstel

Comment

Benen: grootste spiergroepen van het lichaam
              Benen bevatten zo’n beetje de grootste spiergroepen van het lichaam en nemen gemiddeld tweederde van het lichaamsgewicht voor hun rekening. De vier grote spieren van de voorkant van de bovenbenen, die samen – mits goed ontwikkeld – de klassieke ‘druipkaarsvorm’ geven, de hamstrings (ook wel beenbiceps genoemd) en de kuiten, ja ook het hele spiercorset rond het middel, worden intensief belast bij een belangrijke basisoefening als kniebuigen. Grote spiergroepen die intensief belast worden zorgen voor een grote hormonale output aan testosteron en groeihormoon. Een hormonale flow waar niet alleen de benen maar het HELE lichaam van profiteert. Hoe komt het dan dat het gros van de naar spiermassa smachtende fitnessers de benen links laten liggen?
              @
              demi01

Je heb ook goede dingen aangekaart hoor. Maar wat vindt je van het bovenstaande stukje?

Vindt persoonlijk dat zwaan de benen meer moet trainen. Je gaat of blijft lekker in je vel zitten. Zeker als je in deze situatie je rot voelt.

Nakuur tja daar zitten we op 1 lijn. Gelukkig heeft zwaan bro's die meeleven en mee denken.
              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Ja idd. Super gasten. Ik ben gestart met nolva, ga 1 week op 40mg zitten en dan 2 weken op 20mg. Daarna neem ik tribulus voor 3 weken en dan 3 weken maca, die 2 wissel ik af. Ik blijf lekker door trainen, als ik ook nog eens terug zak met trainen dan gaat ik me pas kut voelen. Ik zal proberen om het allemaal bij te houden hierzo hoe het verloopt.

iig bedankt voor de tips en trics

Comment

ok, klopt maar volgens mij is die output niet direct na en tijdens benentraining maar iets later, eerst de 'aanslag' , verbruik van aanwezige testo, probleem is alleen dat die er niet is.

geloof je maar ik heb het gevoel (niet feitelijke kennis) dat dat meer opgaat voorals je test op een normaal niveua is, en niet als je axis compleet plat ligt en dat je het jezelf dan moeilijker maakt als je je benen zwaar traint. dat lijkt mij niet een heel goed idee als je axis platligt want dan vraag je volgens mij om overtraint te raken, en dat gebeurt nu veel sneller omdat je slecht herstelt, mij lijkt licht, beperkt en weinig trainen beter en veel rust.

en dat mensen benen links laten liggen....ja dat is ook niet de manier. zelf vind ik benen trainen wel leuk dus ik train ze zeker 1x p/w

Comment

ok zwaan, gewoon doen wat jezelf goed vind aanvoelen, en aanvullen met enkele adviezen in deze topic waar je jezelf in kan vinden en het geloof in hebt dat het werkt. en dan komt het zeker weten goed met je axis!

succes man!! post komende tijd eens hoe het gaat in deze topic. ben benieuwd en zal het volgen.

Comment

ik zou zeker aromasin erbijnemen. En dan een maandtje of 2 wachten nog en blijven nakuren. Niet stoppen tot je hersteld bent.

Is het dan nog altijd niks zul je toch hcg moeten proberen, en indien dat niet helpt zal het trt worden.

Die bloedtest wordt handig en is zeer noodzakelijk.
                      Last edited by Genjuro; 24-08-2009, 21:03.
                      the one and only tabata overlord

Comment

Ja die aromasin ben ik aant kijken of ik dat ka fixen. Dat blijven nakuren ben ik nu dus zo bang voor omdat ik de vorige keer zo lang heb nagekuurt en toen om de vagen reden daarvan een mogelijke oestrogeen rebound kreeg (zie inleiding,topic) Mijn axis ligt niet compleet plat, dan zouden mijn testosteron waardes tussen de 0,0 en de 2,0 moeten zitten. De enige keer dat ik hem heb laten meten was 2 dagen na een dip, dat was zeker niet het laagste punt maar ook niet het hoogste. Hij was toen 8.0 ;-)

Comment

had je de vorige keer alleen nolva of clomid? want dan kan zon rebound gebeuren omdat het de oest alleen blokt en niet remmemd zoals aromasin en arimidex. dus het kan dus voorkomen dat als je met nolva of clomid stopt er nog een grote hoeveelheid oest is in je lichaam die dan in 1x vrij spel krijgt.

Comment

Dat is het hem nou juist, dat verhaal wat je zegt klopt zeker, alleen ik had het tijdens het gebruik van nolvadex;-)

Originally posted by demi01 View Post
                            had je de vorige keer alleen nolva of clomid? want dan kan zon rebound gebeuren omdat het de oest alleen blokt en niet remmemd zoals aromasin en arimidex. dus het kan dus voorkomen dat als je met nolva of clomid stopt er nog een grote hoeveelheid oest is in je lichaam die dan in 1x vrij spel krijgt.

Comment

Bij sommige individuen komt het voor dat nolvadex door de lever oestrogenend gaat werken
                              Enkele andere bijwerking van nolvadex die vaak worden geconstateerd en ook op de bijsluiter staan zijn o.a.:

- vasthouden van vocht
                              - verhoogde hoeveelheid vetachtige stoffen (triglyceriden) in het bloed
                              - tekort aan witte bloedlichaampjes gepaard gaande met verhoogde gevoeligheid voor infecties
                              -overgevoeligheidsreacties, inclusief plotselinge vochtophoping in de huid

kan zijn dat er 1 van deze bij jou zich heeft voorgedaan. mocht het telkens weer gebeuren zou ik kijken of je een ander SERM moet gaan nemen.

Comment

Sterkte man! respect voor je eerlijkheid

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X