Opstartproblemen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@Bruce het was zonder HGH, en zie er nog steeds wel goed uit ondanks alles stress;-)

@Jokke 01: ik ken je niet, en je kennis ook niet. Maar wat ik al eerder heb gezegd mijn test produktie ligt niet plat anders had die bloedtest wel nog lager uitgeslagen ;-)

@Snipke. Ik ben niet tegen hcg maar wel na je nakuur, omdat het de lichaamseigen test. produktie onderdrukt en me ballen wel al goed van formaat zijn. Testo gel heb wel gelezen dat ook dat toch je eigen test produktie onderdrukt?!

@Leroyw: Altijd bedankt voor je filosofische insteek, mede mogelijk gemaakt door je eigen ervaring, en daar hebben we wat aan.

Comment

Update....heb 3 dagen de ganse dag met een harde rond gelopen:-) Alleen nu heb ik net als de vorige keer maar dan na een paar weken al.....het gevoel last te krijgen van aromatase daardoor. We gaan weer terug ipv vooruit. Wil dan ook vanaf vandaag ipv 40mg naar 20mg per dag gaan. Neem het nu in de ochtende 2 stuks. Neem aan gezien de halfwaardetijd dat het weinig uitmaakt hoe laat je ze innneemt.

Comment

Erg goed dat je dat "aromatase" door hebt. Afbouwen idd.

Gebruik je ondersteunde sups?

Weet jij je hormonale begin status?
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it

Comment

Neej nu geen ondersteunende sups, heb ik wel liggen maar had de gedachte om die juist te nemen na de nakuur. Heb alleen een bloedtest van een week of 5 geleden, test was toen 8.0
          Ik wil nakuren en daarna 4 weken wachten en dan vervolgens weer een bloedtest doen.

Comment

Hey bro, zie dit topic nu pas. Waaraan merk je de aromatase?
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Heb het idd, dat mijn tepels/gyno, puffy nipples, weer iets veranderen. En merk het altijd direct aan mijn libido, en gemoedstoestand. Word echt een zacht gekookt ei van oetsrogeen. Ik heb tevens aromasin besteld, hoop het eind van de week binnen te hebben. Schijnt HET toch te wezen. Zou dan graag 2 a 3 weken op 20mg nolva en 25mg aromasin verder willen gaan.

Comment

Voelde mij ook niet erg jofel tijdens tamo

idd zacht gekookt ei en schommelende gemoedstoestand

Neej nu geen ondersteunende sups, heb ik wel liggen maar had de gedachte om die juist te nemen na de nakuur. Heb alleen een bloedtest van een week of 5 geleden, test was toen 8.0
                Ik wil nakuren en daarna 4 weken wachten en dan vervolgens weer een bloedtest doen.
                Wat ga je als nakuur pakken aan sups?
                We like it

Comment

Zat te denken aan ZMA voor het slapen. En kreeg als tip hier via pm, om arginine en ornithine erbij te pakken. Ook heb ik nog wat maca liggen die ik kan afwisselen met tribulus.

Comment

arginine damned dat ga ik kopen, werkt goed voor je immuunsysteem

Zou zelf nog hoge dosis visolie toevoegen, goed voor de gemoedstoestand

nette nakuur btw

Blijf je hetzelfde trainen of ga je dat ook veranderen?
                    Last edited by onderhandelen; 02-09-2009, 01:32.
                    We like it

Comment

Ik pak altijd in me nakuur die bsn stack. Werkt altijd super goed met me.
                      Paar maatjes die het ook nemen, zijn goed over te spreken. En heb ik beetje libido verlies dan is macca de sups.
                      Suc6
                      No Pain No Gain

Comment

Update....volgens mij voel ik me wel goed. Denk ik. Durf het ook niet meer hard te zeggen. Ik heb vandaag me aromasin binnen gekregen. Ik denk dat ik de eerste ben op dit forum die het gaat nemen?!
                        Ik wil het 3 weken nemen (1 capsule per dag, 20mg) i.c.m. nolva 20mg.

Comment

echt beter gaan opletten gap
                          Regodnize The Champion.

Comment

Originally posted by 8888 View Post
                            goed dat je het zegt wist ie vast nog niet, sterkte zwaan.

Comment

Originally posted by 8888 View Post

Bedankt dat je me ff een draai om me oren geeft. Pfffff (88 is dat je geboorte jaar?)

Comment

Originally posted by zwaan View Post
                                Bedankt dat je me ff een draai om me oren geeft. Pfffff (88 is dat je geboorte jaar?)
                                Lol

Zwaan heb je weleens van Toremifene gehoord??
                                Schijnt beter te zijn dan nolvadex. Alleen weet ik niet waar dat te krijgen is.
                                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X