Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Geloof me.. als je in een zenuw zit met je spuit dan ga je dat wel merken.
@ Tino
Ik heb niks tegen je en ik irriteer me ook niet aan je wat eerder wel het geval was. Het is alleen dat je antwoorden zo simpel zijn en niet doordacht. Schouders kan prima maar als jij het verschil eens zou weten tussen schouders en billen wat betreft een een zenuw of ader te raken zou je in ieder geval goed advies kunnen geven aan de ts waar ook een uitleg bij staat. Hoeft niet altijd maar is soms wel handig zoals in dit topic.
je hebt gelijk man, ik praat er mss wel wat te simpel over.. Soms wel eens wat haastig.
OT. Staan julie recht of liggend als je in je bil zet?
Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt liggen of staan.. Net hoe jij je op je gemak voelt en kunt ontspannen.. Ik kan er niet zo over oordelen daar ik er zelf niet bij kan. En ik heb het ooit via n spiegel geprobeerd, mmm ik lijk dan wel motorisch gestoord .Wheehehe...
Luister Anthony, de meeste gebruiken de 4 cm lange naalden. Het heeft te maken met hoeveel vet jij op je reet hebt zitten, want de naald moet daar doorheen om zo in je spier te geraken.
En krijg je er een dikke kont van? Denk na, heb jij weleens body-builders met een dikke hol gezien?
mmm als je meldt dat zwarte en dus ook blanke vrouwen as in hun kont spuiten, kan ik dan niet concluderen dat ze dat doen om een grotere kont te krijgen?
mmm als je meldt dat zwarte en dus ook blanke vrouwen as in hun kont spuiten, kan ik dan niet concluderen dat ze dat doen om een grotere kont te krijgen?
Comment