Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
mmm als je meldt dat zwarte en dus ook blanke vrouwen as in hun kont spuiten, kan ik dan niet concluderen dat ze dat doen om een grotere kont te krijgen?
Misschien heeft hij Greg Velentino bezig gezien.
Die injecteerde in zijn biceps.Dus ik snap dan wel zijn gedachte gang.
Allright, maar die kerel spoorde niet echt en dat is ook niet de normal way zou ik zo maar zeggen.
Tis precies zoals Possel zegt, je krijgt gewoon meer spier, of beter gezegd je spiervezels raken opgepompt en dus ook je bilspieren, maar van een dikke kont is echt geen sprake hoor.
Allright, maar die kerel spoorde niet echt en dat is ook niet de normal way zou ik zo maar zeggen.
Tis precies zoals Possel zegt, je krijgt gewoon meer spier, of beter gezegd je spiervezels raken opgepompt en dus ook je bilspieren, maar van een dikke kont is echt geen sprake hoor.
Ik weet niet of hij actief was met motorolie. Wel met een goedje wat zijn biceps deed ontploffen. Letterlijk.
Synthol en nog wat andere troep, een soort vorm van olie inderdaad. In elk geval een goedje wat niet echt goed voor hem was. Die kerel is inderdaad echt gestoord.
Normaal gezien kan er niks mislopen https://www.youtube.com/watch?v=MFHoNeVNAYI ik ben er ook niet gek van om zelf te zetten maar ik doe het toch.Ook zo ie zo zit je altijd in de spier als je de juiste naald hebt ik heb laatst 9x 40 gehad naald die is iets dikken omdat ze 8x 40 niet meer hadden.Soms als ik wil terug trekken beetje heb ik weer een probleem er weer naald uittrek
Comment