Deca of dbol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Deca of dbol

he allemaal ik ben al een hele tijd naar jullie topics aan het lezen en wil nu ook zelf wat weten...
    ik ga rond april of mei beginnen aan me 1e keur.
    ik was eerst van plan om met dbol te beginnen als 1e maar met deze keur heb ik gehoord dat als je heel kort stop met trainen al veel spiermassa die je net hebt gewonnen weer verliest.
    het zit zo ik ga denk ik julie op vakantie waarschijnlijk 2weken.
    ik heb geen zin om net het gewonnen spiermassa van me dbol keur weer te verliezen in me vakantie.
    een vriend rade me aan om dan maar deca te gaan doen omdat je daarmee zegt hij minder snel spiermassa verliest.
    van deca weet ik echter niet echt veel
    ik wil weten wat jullie me aanraden deca of dbol en als jullie deca aan raden hoeveel ik dan moet gebruiken als 1e keur..
    oja wat voor nakeur voor 2weken raden jullie aan en welke hoeveelheden.
    alvast bedankt

Begin je toch wat eerder met je kuur?
    Zou niet alleen deca nemen dat is best zwaar de eerste keer het gooit je eigen test volledig plat.
    D-boll ook wel maar minder sterk dan deca.

Met een d-boll only zijn hele mooie resultaten te halen en ook te behouden zolang je maar goed blijft eten en trainen.
    Nakuren met nolvadex, 1e week 40mg, 2e en 3e week 2omg per dag.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 20 2004,14:09)]Begin je toch wat eerder met je kuur?
      Zou niet alleen deca nemen dat is best zwaar de eerste keer het gooit je eigen test volledig plat.
      D-boll ook wel maar minder sterk dan deca.

Met een d-boll only zijn hele mooie resultaten te halen en ook te behouden zolang je maar goed blijft eten en trainen.
      Nakuren met nolvadex, 1e week 40mg, 2e en 3e week 2omg per dag.

Greets...
      Heb wel is gozers gehoort die beginne met sth ....

Comment

ik wou eigelijk ook met iets lichters beginnen als dbol.
        ja ik ga dan denk wel eerder beginnen ik ga dbol alleen gebruiken.
        bedankt voor tip wil met de kuur 8 a10kg spiermassa aan te winnen. denk dat t met alleen dbol ook wel moet lukken

Comment

als je goed eet en rust zou het mischien wel kunnen lukken maar trek er maar je mag blij zijn als je de helft vasthoud.
          succes

Comment

Ik zou nooit dboll only doen! Altijd combineren met injects of nog beter alleen injects!!! Van die Dboll only ga je namelijk heel weinig overhouden!!!
            Mr. HOLLAND 2006 NAC
            Mr. HOLLAND 2007 NAC
            3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Helemaal mee eens, meestal verdwijnen de gains van dbol only als sneeuw voor de zon.

Je wil 8-10 kg. aankomen in spiermassa!!! Dat is ongelofelijk veel, en met een "gewone" kuur is dit niet te doen. Je komt misschien wel 12 kg. aan, maar dat zijn zeker niet allemaal spieren. En het is maar de vraag hoeveel daar van over blijft na je kuur.
              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

ben het helemaal met de bovenstaande 3 posts eens.

als je 10 kilo wil winnen zal je toch met een gedegen kuurplan moeten komen.

greetzzz

Comment

Ik zou toch echt voor een combi gaan van 2 injects...Kan je ook ligt houden neem je geen hoge doses..
                  Ik denk dat je daar meer profijt van hebt dan van dboll alleen, die massa verlies je wee snel...

Grtz..
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

welek keur hou ik meeste spiermassa vast dan volgens jullie heb geen zin om alles weer te verliezen

Comment

ik heb er niet zo heel erg veel verstand van maar voor een 1st kuur en dan 10kg aan willen komen lijkt mij niet bepaald weinig.
                      Who's the Chef

Comment

10 is misschein wat veel maar altijd van hoogste willen bereiken tog hahaha

Comment

wat zijn je stats nu??
                          Who's the Chef

Comment

10 kilo is goed mogelijk met de juiste middelen in de juiste hoeveelheden. Echter zonder een goed voedingsplan tijdens en na de kuur zijn de gains niet te behouden.
                            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Okt. 21 2004,10:38)]10 kilo is goed mogelijk met de juiste middelen in de juiste hoeveelheden. Echter zonder een goed voedingsplan tijdens en na de kuur zijn de gains niet te behouden.
                              Gewoon lekker constant junken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X