he allemaal ik ben al een hele tijd naar jullie topics aan het lezen en wil nu ook zelf wat weten...
ik ga rond april of mei beginnen aan me 1e keur.
ik was eerst van plan om met dbol te beginnen als 1e maar met deze keur heb ik gehoord dat als je heel kort stop met trainen al veel spiermassa die je net hebt gewonnen weer verliest.
het zit zo ik ga denk ik julie op vakantie waarschijnlijk 2weken.
ik heb geen zin om net het gewonnen spiermassa van me dbol keur weer te verliezen in me vakantie.
een vriend rade me aan om dan maar deca te gaan doen omdat je daarmee zegt hij minder snel spiermassa verliest.
van deca weet ik echter niet echt veel
ik wil weten wat jullie me aanraden deca of dbol en als jullie deca aan raden hoeveel ik dan moet gebruiken als 1e keur..
oja wat voor nakeur voor 2weken raden jullie aan en welke hoeveelheden.
alvast bedankt
ik ga rond april of mei beginnen aan me 1e keur.
ik was eerst van plan om met dbol te beginnen als 1e maar met deze keur heb ik gehoord dat als je heel kort stop met trainen al veel spiermassa die je net hebt gewonnen weer verliest.
het zit zo ik ga denk ik julie op vakantie waarschijnlijk 2weken.
ik heb geen zin om net het gewonnen spiermassa van me dbol keur weer te verliezen in me vakantie.
een vriend rade me aan om dan maar deca te gaan doen omdat je daarmee zegt hij minder snel spiermassa verliest.
van deca weet ik echter niet echt veel
ik wil weten wat jullie me aanraden deca of dbol en als jullie deca aan raden hoeveel ik dan moet gebruiken als 1e keur..
oja wat voor nakeur voor 2weken raden jullie aan en welke hoeveelheden.
alvast bedankt
Comment