Winstrol Injects

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Winstrol Injects

Beste Leden,

Heb enige tijd geleden een Winstrol Tabs kuur genomen van 6 weken lang.
    Nu is mij ter oren gekomen dat het beter is om te injecteren, nu ben ik daar zelf niet heel happig om aangezien ik dan iemand anders nodig heb om te injecteren.

Mijn vriendin heeft niets tegen tabs maar om een naald in mijn kont te zetten vind ze een beetje te ver gaan.
    Moet zeggen dat ik zelf echt geen held ben met dat soort dingen maar ben nu zo ver dat een vriend van mij die al jaren traint heeft aangeven het wel bij mij te willen zetten.

Deze vriend train en kuurt al jaren maar wil graag jullie advies en graag van mensen die al hebben gekuurd en voornamelijk hebben geinjecteerd.

Nu heb ik een aantal vragen voordat ik er ook maar aan ga denken om deze stap te nemen buiten mijn voeding, rust en trainpatroon om.

- Hij heeft aangegeven 6 weken te kuren.
    Is dat goed of moet ik op 8 weken gaan zitten?
    - Hij wil op dinsdag en vrijdag injecteren
    Is dat voldoende of moet het korter op elkaar?
    - Wat is het verschil tussen tabs en injects qua resultaat?
    - Klopt het dat Winstol vrij mild is en de resultaten ten opzichte van Test en Oxi zullen minder zullen zijn?

Ik neem kuren heel serieus dus ga zeker nog aan de slag met mijn voeding en voornamelijk mijn rust, maar informeren in informatie vergaren kan geen kwaad!

Alvast bedankt voor jullie advies.

Als jullie nog vragen aan mij hebben hoor ik het graag!

Originally posted by Toownster View Post
    Beste Leden,

Heb enige tijd geleden een Winstrol Tabs kuur genomen van 6 weken lang.
    Nu is mij ter oren gekomen dat het beter is om te injecteren, nu ben ik daar zelf niet heel happig om aangezien ik dan iemand anders nodig heb om te injecteren.

Mijn vriendin heeft niets tegen tabs maar om een naald in mijn kont te zetten vind ze een beetje te ver gaan.
    Moet zeggen dat ik zelf echt geen held ben met dat soort dingen maar ben nu zo ver dat een vriend van mij die al jaren traint heeft aangeven het wel bij mij te willen zetten.

Deze vriend train en kuurt al jaren maar wil graag jullie advies en graag van mensen die al hebben gekuurd en voornamelijk hebben geinjecteerd.

Nu heb ik een aantal vragen voordat ik er ook maar aan ga denken om deze stap te nemen buiten mijn voeding, rust en trainpatroon om.

- Hij heeft aangegeven 6 weken te kuren.
    Is dat goed of moet ik op 8 weken gaan zitten?
    Kan beide. De vraag is hoelang wil jij je lever onder druk zetten?
    - Hij wil op dinsdag en vrijdag injecteren
    Is dat voldoende of moet het korter op elkaar?
    Winstrol zet je dagelijks, is op water-basis.
    - Wat is het verschil tussen tabs en injects qua resultaat?
    Hangt af van andere factoren, maar injects komt direkt in de bloedbaan en hoeft niet eerst afgebroken te worden.
    - Klopt het dat Winstol vrij mild is en de resultaten ten opzichte van Test en Oxi zullen minder zullen zijn?
    Je kunt stanozolol niet met testosteron of oxymetholone vergelijken. Google eens en zet de eigenschappen en bijwerkingen van de middelen op een rijtje.

Ik neem kuren heel serieus dus ga zeker nog aan de slag met mijn voeding en voornamelijk mijn rust, maar informeren in informatie vergaren kan geen kwaad!

Alvast bedankt voor jullie advies.

Als jullie nog vragen aan mij hebben hoor ik het graag!
    Lees je eerst wat meer in en je zult zien dat eigenlijk al jou vragen op het net te vinden zijn.
    Succes.

Comment

Snuff,

Bedankt voor je reactie.

Maar iedere dag injecteren?
      Dat lijkt me best veel als je 6 of 8 weken wilt doortrekken.

In een doosje zitten 3 ampullen en 1 ampul per injectie dat zijn een hoop ampullen/doosjes!

Heb al in een overzicht gezien dat ze inderdaad enorm van elkaar verschillen, maar dan klopt het dus dat het resultaat anders zal zijn de de andere twee.

Ben redelijk druk geweest op internet maar zoals je weet staat er op ieder forum een ander advies.

Ik neem je advies mee!

Comment

Is het winstrol op water- of op olie-basis?

Comment

Op waterbasis.

Kennisgeving voor omleiding

Dit zijn ze.
          Maar kan er niet bij dat je iedere dag 1 ampul moet injecteren.
          Helemaal niet omdat die vriend van mij vaker kuurt en mij heeft aangegeven op dins en vrij te injecteren.

En als hij meer aan mij willen verkopen had hij mij inderdaad wel iedere dag een injectie ''voorgeschreven''.

Comment

Als er 50mg in 1 ampul zit zal het wel moeten denk ik.

Comment

Ik heb hem even gebeld en zegt dat het onzin is.
              Heel vervelend om tussen twee vuren in te zitten.

Weet jij het zeker of is het een gok?
              Heb je zelf wel eens Winstrol Injects genomen?
              Ik neem het graag van je aan als je het zelf hebt ervaren maar wil niet het risico lopen dat het een gok is en ik dus eventueel veel te veel injecteer.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Als er 50mg in 1 ampul zit zal het wel moeten denk ik.
                idd...

hoeveel mg staat er aangegeven op de ampul?
                Pain is just weakness leaving the body...

Comment

Moet Snuf gelijk geven. ZEKER elke dag zetten dan.
                  Ben absluuuuut geen voorstander van winstrol, heb het pas gebruikt en na 2 weken mijn pezen waren zeeeeer zwak. Moet die rotzooi niet hebben.

Dit is mijn ondervinding met elke dag 1 injectie en 2 x in de week dubbel erbij.

Comment

Wil je vriend hem in je bil steken?

Comment

als ik 8 weken winstrol desma spuit, 50mg per ml doe ik maandag, woensdag en vrijdag en dan ga je als een speer.
                      elke dag.... onzin!
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                        als ik 8 weken winstrol desma spuit, 50mg per ml doe ik maandag, woensdag en vrijdag en dan ga je als een speer.
                        elke dag.... onzin!
                        wat als een speer, leg uit ???

Comment

Originally posted by bruce View Post
                          elke dag.... onzin!
                          Tsja, er zit toch wel degelijk een verschil of je nu 350mg winstrol neemt of 150mg.

50mg geinjecteerd heeft namelijk een net zo'n grote bio-beschikbaarheid als 50mg oraal, dus niets meer.

Neem jij dan maar 3x50mg inject Bruce, neem ik wel 50mg oraals per dag.
                          Wedden dat ik meer resultaat boek?

Maw, wil je hetzelfde effect met injects tegenover 50mg oraal per dag zul je ook 50mg inject per dag moeten gaan nemen.
                          Ook kijkende naar de oplossing in water, we kunnen dus geen depot creeren zoals een olie-oplossing.

Comment

@ snuff
                            Biobeschikbaarheid oraal is lager dan IM bij winstrol hoor. Als je daar echter voor compenseert is er niks aan de hand.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              @ snuff
                              Biobeschikbaarheid oraal is lager dan IM bij winstrol hoor. Als je daar echter voor compenseert is er niks aan de hand.
                              Nee, niet helemaal mijn beste vriend.
                              Bio-availability ligt hoger bij winstrol injects kijkende naar stikstof-retentie.
                              Echter daarentegen biedt de orale uitvoering voordelen die de inject niet bezit. Hierdoor wordt de hogere availability van de inject teniet gedaan omdat de resultaatfactor, door die voordelen, van de orale stanozolol stijgt.

Dus oke, beschikbaarheid ligt hoger bij inject, echter is de resultaatfactor het belangrijkst.
                              En laat dat faktor nou net even hoog liggen bij de orale versie als injectie.
                              Last edited by Snuff-Sann; 18-02-2012, 12:10.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X