Winstrol Injects

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Welke resultaatfactor anders dan stikstofretentie bedoel je dan?
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Shbg.

Comment

hey toownster,

Neem gewoon een 25 a 30 mg var p/d
        Neem om de 2 dagen 50 mg winstrol inj en 100 mg test prop.

mooi kuurtje en af.

Niet voor mij maar wel iets voor jou misschien.

Greetz

Comment

Originally posted by thunder2000 View Post
          hey toownster,

Neem gewoon een 25 a 30 mg var p/d
          Neem om de 2 dagen 50 mg winstrol inj en 100 mg test prop.

mooi kuurtje en af.

Niet voor mij maar wel iets voor jou misschien.

Greetz
          Als we het adviseren nou aan snuf overlaten, die er werkelijk verstand van heeft. Dan iemand zoals jij, die TS direct erop wijst meteen te taken zonder enige onderbouwing.

Als topicstarter zelf aangeeft liever niet te injecteren, moet hij ook niet hopenloos overwegen om dit te doen. Om nou orals te pakken, en tevens te injecteren lijkt me voor topicstarten helemaal niet relevant.

Maak het niet te moeilijk, pak orals of injects. Beiden zullen voor en nadelen hebben, uiteindelijk gaat het om persoonlijke voorkeur. Informeer wat meer hier @ topic zodat je uiteindelijk een goede keus kunt maken.

Succes pik

Comment

@ snuff
            Resultaat van winny komt niet van de shbg. Bij mijn weten bindt shbg namelijk geen dht (afgeleiden). Daarnaast geeft een lagere bioavailability minder werkzame stof mg/mg, maar wel evenveel effect mg/mg in de bloedbaan. Dus 40 mg in je bloed levert minder voordeel dan bijv 30 als je (stel). 50 inj of 50 oraal neemt.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

HEY Hermandad,

Is er iets mis met die kuurvoorstel. Als je toch gaat pakken en je lichaam gaat plat leggen , doe het dan goed en niet met 1 DOMME oral OKE. Want dit is maar uitstellen dat de tijd komt dat je wel gaat injecteren (99% kans). Waarom dan al die oral flopkuurtjes ??

Jezus man.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                @ snuff
                Resultaat van winny komt niet van de shbg. Bij mijn weten bindt shbg namelijk geen dht (afgeleiden). Daarnaast geeft een lagere bioavailability minder werkzame stof mg/mg, maar wel evenveel effect mg/mg in de bloedbaan. Dus 40 mg in je bloed levert minder voordeel dan bijv 30 als je (stel). 50 inj of 50 oraal neemt.
                Ook als een 'gewone man' zijnde verlaagt SHBG de eigen testosteron die in je bloedbaan circuleert.

Naar mijn weten onderdrukt stanozolol niet.
                Mijn vermoeden werd nog eens versterkt door een uitspraak van Krieltje onlangs op DBB waarin hij in zijn topic zijn ervaringen bij de anabolen poli deelt met geinteresseerden.

Anabolen poli vrije universiteit amsterdam - Pagina 22 - DutchBodybuilding.com forum

Permalink 433.

0,2mg stanozolol per kg lichaamsgewicht verlaagt SHBG rond de 50%.
                Dit betekent dat je voor een 100kg wegende BB'er slechts 20mg per dag nodig hebt.
                Minder SHBG = meer vrije testosteron in de bloedbaan.
                Hierdoor is die testosteron meer effectief.
                Deze eigenschap bezit de inject versie niet.

Comment

@ Thunder2000

Juist helemaal niet verkeerd voorstel, alleen onderbouw het dan even zodat hij begrijpt wat goed is en wat minder goed is. Zeggen dat hij Orals en Inject moet nemen schiet weinig op. Injecteer of pak Orals. Maak het gewoon niet te moeilijk. Als de beste man moeite heeft met injects, wat ik begrijp. Pak dat gewoon Orals en kijk in de toekomst voor injects.

Comment

Maar even naar topicstarter gericht, injecteren is niet zo bigdeal als dat je denkt. Winstrol kan prima gezet worden met insuline naaldje, waar de ballen niet aan is. En iemand anders laten doen hoeft niet, er zijn verschillende inject spots. als je er even in verdiept, zal dat een opluchting zijn.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                      Maar even naar topicstarter gericht, injecteren is niet zo bigdeal als dat je denkt. Winstrol kan prima gezet worden met insuline naaldje, waar de ballen niet aan is. En iemand anders laten doen hoeft niet, er zijn verschillende inject spots. als je er even in verdiept, zal dat een opluchting zijn.
                      Je hebt gelijk Herm., Ik lees meestal heel snel teksten in grote lijnen en had niet gelezen ivm tabs inname. Verontschuldiging voor mijn lichte aanval naar jou gericht, Hehehehe sorry.

Comment

Geen probleem thunder

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                          Ook als een 'gewone man' zijnde verlaagt SHBG de eigen testosteron die in je bloedbaan circuleert.

Naar mijn weten onderdrukt stanozolol niet.
                          Mijn vermoeden werd nog eens versterkt door een uitspraak van Krieltje onlangs op DBB waarin hij in zijn topic zijn ervaringen bij de anabolen poli deelt met geinteresseerden.

Anabolen poli vrije universiteit amsterdam - Pagina 22 - DutchBodybuilding.com forum

Permalink 433.

0,2mg stanozolol per kg lichaamsgewicht verlaagt SHBG rond de 50%.
                          Dit betekent dat je voor een 100kg wegende BB'er slechts 20mg per dag nodig hebt.
                          Minder SHBG = meer vrije testosteron in de bloedbaan.
                          Hierdoor is die testosteron meer effectief.
                          Deze eigenschap bezit de inject versie niet.
                          Woehoei, zeggen dat dezelfde werkzame stof andere eigenschappen krijgt, alleen omdat de manier van toedienen anders is...

En voor iemand die stelt dat je bij anavar altijd een nakuur nodig hebt, om dan te beweren dat de androgenere steroïde Winstrol, niet zou drukken op je axis... Contradictio interminis.

Dan te concluderen dat SHBG verlaging automatisch een vrije testverhoging tot gevolg heeft... SHBG verlaging geeft ook een oestrogeenverhoging--> endogene testaanmaak naar beneden. Kan elkaar volledig uitvlakken of zelfs negatief beïnvloeden. Dat het gangbaar is om aan te nemen dat SHBG je testosteron negatief beïnvloed (je vrije althans), maakt niet dat dit zo is. Het is namelijk de vraag of deze aanname blijft staan als je corrigeert voor het hogere oestrogeen wat gevolg heeft dat je een hoger SHBG krijgt, en je test aanmaak doet zakken. Of anders in hoeverre SHBG je vrije test echt beïnvloed op zijn minst.

sigpic

Comment

Woehoei, zeggen dat dezelfde werkzame stof andere eigenschappen krijgt, alleen omdat de manier van toedienen anders is...

En voor iemand die stelt dat je bij anavar altijd een nakuur nodig hebt, om dan te beweren dat de androgenere steroïde Winstrol, niet zou drukken op je axis... Contradictio interminis.

Dan te concluderen dat SHBG verlaging automatisch een vrije testverhoging tot gevolg heeft... SHBG verlaging geeft ook een oestrogeenverhoging--> endogene testaanmaak naar beneden. Kan elkaar volledig uitvlakken of zelfs negatief beïnvloeden. Dat het gangbaar is om aan te nemen dat SHBG je testosteron negatief beïnvloed (je vrije althans), maakt niet dat dit zo is. Het is namelijk de vraag of deze aanname blijft staan als je corrigeert voor het hogere oestrogeen wat gevolg heeft dat je een hoger SHBG krijgt, en je test aanmaak doet zakken. Of anders in hoeverre SHBG je vrije test echt beïnvloed op zijn minst.
                            Gen, jij mag denken en vinden wat je wilt, echt, ik heb daar helemaal geen moeite mee.

Echter zoals ik jou al eerder heb vertelt neem ik liever iets aan van iemand die er voor geleerd heeft en waarschijnlijk weet waar hij over praat dan een student met talent die net pas om de hoek komt kijken.

Origineel gepost door krieltje
                            In mijn geval met een dht creme is dat wel het geval,maar ikzelf ben overtuifgd dat deca,anavar,en tren ook zwaar onderdrukken.
                            Winstrol,is op zeker niet onderdrukkend.

Origineel gepost door Je bi se
                            Zou dat dan misch ook kunnen zeggen dat je zou kunnen herstellen op winny only? (in de pct) Of is dat te mooi om waar te zijn.

Antwoord Krieltje
                            Zou dat dan misch ook kunnen zeggen dat je zou kunnen herstellen op winny only? (in de pct) Of is dat te mooi om waar te zijn.

Je zag er weer goed uit bro.

Vraag de Ronde maar. Volgens hem onderdrukt winny niet. en DHT is wel erg goed voor libido.

Interessant over die winny, is dat op geen enkele dosis onderdrukkend volgens de Ronde?

Antwoord Krieltje
                            Hahaha ja dat zei mn opa ook altijd over die aap. Ik draag geen gouden ring maar zie er wel uit als een aap

Interessant over die winny, is dat op geen enkele dosis onderdrukkend volgens de Ronde?

Er vanuit gaand dat onderdrukking door oestrogeen wordt veroorzaakt,volges mij niet,maar je zal hem dat zelf eens moeten vragen.

Hier nog wat zeer interessante leesvoer voor je kerel.
                            Van Anthony Roberts, toch ook niet een van de mindere.
                            Veel leesplezier.

http://thinksteroids.com/articles/wi...vs-injectable/

As you can surmise, a very large portion of the testosterone in your body is bound to SHBG. Wouldn’t it be great if we could lower SHBG? With Winstrol we can.
                            A fairly conservative oral dose of .2mg/kg of Winstrol has been shown to lower SHBG by close to 50%. (8)For me (200lbs) this would mean I would only need around 18mgs/day to free up half of my SHBG bound testosterone! For my omnipresent and hypothetical “100kg bodybuilder”- only 20mgs would be needed (he’s 220 lbs for the metrically impaired among us). Now, with less SHBG floating around in me, my anabolic steroid cycle will be more effective, right? Right.
                            But why can we only expect such a dramatic lowering of SHBG with the oral? Well, obviously, we’re taking advantage of the first pass through the liver, where we can have our Winstrol interact with SHBG where it’s produced- in the liver…without going through the bloodstream first.
                            When we take a look at a study done comparing injectable vs. oral contraceptives, we find that the oral version at 70mgs/week (10mgs/day given orally) is more effective at affecting SHBG levels than 400mgs/week given via an injection! (9)In this study, testosterone undecanoate was given at a constant dose along with norestisterone (which raises SHBG). What we see is that when norestisterone is given orally, it produces a far greater effect on SHBG, than when it is administered via an injection. And this is even when the doses of the injectable are 4x higher!

Comment

Woehoei, zoek norethisterone eens op chef. Heeft niks meer te maken met testosteron, is een progesteron-achtige. Dat vergelijken met testosteron is natuurlijk gewoon achterlijk. Die studie bekeek gewoon de effectiviteit van twee verschillende middelen voor contraceptie. En die resultaten extrapoleren naar eenzelfde middel via verschillende toepassing is helemaal een giller. Ik zou echt wat preciezer kijken naar aangehaalde bronnen van mensen, in plaats van alleen hun woord.

Nu sla je namelijk echt een modderfiguur.

Overigens, winstrol niet onderdrukkend is ook echt een waanzinnige aanname. Geloof er zeker in als je wil, maar het zo verkopen is echt bizar.
                              Last edited by GeneralIx; 18-02-2012, 19:59.

sigpic

Comment

Woehoei, zoek norethisterone eens op chef. Heeft niks meer te maken met testosteron, is een progesteron-achtige. Dat vergelijken met testosteron is natuurlijk gewoon achterlijk. Die studie bekeek gewoon de effectiviteit van twee verschillende middelen voor contraceptie. En die resultaten extrapoleren naar eenzelfde middel via verschillende toepassing is helemaal een giller. Ik zou echt wat preciezer kijken naar aangehaalde bronnen van mensen, in plaats van alleen hun woord.

Nu sla je namelijk echt een modderfiguur.

Overigens, winstrol niet onderdrukkend is ook echt een waanzinnige aanname. Geloof er zeker in als je wil, maar het zo verkopen is echt bizar.
                                Kijk naar het gehele artikel en naar alles wat ik heb aangehaald boss en niet enkel maar naar het laatste gedeelte.

Tevens ben ik niet degeen die het artikel geschreven heeft dus tsja modderfiguur?

Nee, niet echt.

Kom jij maar eens op de proppen met enige bewijsvoering dat het eindrsultaat van een mindere hoeveelheid geinjecteerde winstrol meer oplevert dan een hogere dosering oraal.
                                Want anders dwalen we zo af hey.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X