Clenbuterol vs Stackers II/ACE

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Clenbuterol vs Stackers II/ACE

Hoi,

Ik vroeg mij af of iemand hier ervaring met allebei heeft en mij advies erover kan geven. Stackers ( wel met Ephedraextract ) of andere ECA stacks lijken niet zo veel voor mij te doen.
    Nu heb ik wel goede dingen over Clen gehoort - maar als het net zo goed / slecht werkt als en ECA stack heeft het voor mij niet zo veel nut.

Groet

Ik heb een hele tijd geleden stackers gekocht met Ephedraextract.. dat waren volgens zeggen de oude stackers die ook echt wat deden?
    Weet niet of het waar is want ik heb nooit andere stackers gebruikt maar mijn ervaring was zeker niet goed.

Het voelde alsof je een pilletje had geslikt, veel energie, onrustig gevoel en als je denkt dat het voorbij is en je gaat proberen te slapen kom je er achter dat het helemaal niet uitgewerkt is.
    Heb het dus ook maar 1 keer gebruikt omdat ik er helemaal gek van werd!

Potje staat nu een beetje te weg te rotten in de kast.

Comment

weet niet wat jij voor ECA had dan maar ik zit nu 2 weken op eca (1e week op 60mg hcl en nu 2e week tot en met week 4 op 30mg maar ik merk dat ik nu toch wel wat vetjes heb weggewerkt. icm een GOED VOEDINGSCHEMA EN TRAININGSCHEMA (en cardio)... je moet geen wonderen verwachten van eca en clen want je zal de 'wonderen' moeten verrichten met je voeding en trainingschema... eca is een extra'tje...

als je boven de 8-10% zit dan is clen overbodig als je het mij vraagt.

ps: het werkzame gevoel van eca neemt sterk af na een tijdje.. dat betekend nu niet dat de werking van ECA achteruit gaat, het kacheltje brand gewoon door
      Make it happen, shock everyone!

Comment

clenbuterol jonge , heb ook tabs klaar staan voor de zomer .

Comment

Ik zit en beetje met de bijwerkingen - die zijn er natuurlijk voor de ECA stack ook - maar die lijken iets minder ernstig dan bij Clen.

En natuurlijk wil ik niet geld voor iets uit geven wat dan toch niet echt werkt.

Klopt het dat de kilo's na het stoppen met Clen er gewoon weer aan komen ? Bij gelijkblijvend voedingspatroon.

Groet

Comment

hoe hoog is je vp nu?
            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Albert2011 View Post
              Ik zit en beetje met de bijwerkingen - die zijn er natuurlijk voor de ECA stack ook - maar die lijken iets minder ernstig dan bij Clen.

En natuurlijk wil ik niet geld voor iets uit geven wat dan toch niet echt werkt.

Klopt het dat de kilo's na het stoppen met Clen er gewoon weer aan komen ? Bij gelijkblijvend voedingspatroon.

Groet

aan de hand van deze post neem ik aan dat je voeding en/of trainingschema niet goed is afgestemt voor het cutten... en dat je de easy way out neemt...

Comment

Ik denk wel dat ik gedeeltelijk en easy way out zoek - zeker! Maar het is niet zo dat ik er niets voor wil doen - of doe. Ik ga toch 5 keer in de week na de sportschool voor cardio en kracht , snoep niet ( of haast niet ) en ik denk dat ik met en beetje hulp zeker nog en paar kilo kwijt kan raken.

Comment

Originally posted by Albert2011 View Post
                  Ik denk wel dat ik gedeeltelijk en easy way out zoek - zeker! Maar het is niet zo dat ik er niets voor wil doen - of doe. Ik ga toch 5 keer in de week na de sportschool voor cardio en kracht , snoep niet ( of haast niet ) en ik denk dat ik met en beetje hulp zeker nog en paar kilo kwijt kan raken.

voeding is the key tot succes... clen gebruiken en geen voedingschema maar luk raak eten gaat niet echt samen, ik denk dat het spul je erg tegen gaat vallen op die maneer...

Comment

misschien is een fatsoenlijk voedingsschema voor jou de beste stack. aangezien je in 2011 ook al opzoek was naar eca stack e.d.

Comment

Ik ben zeker dat ik met en ander voedingsschema ook de nodige kilo's kwijt zou kunnen raken - waarscheinlijk zou dat ook de beter voor mij zijn.
                      Wij zijn het denk ik erover eens dat als je op en gezond manier en mooi en gespierd lichaam wil krijgen je al die pilletjes en spuitjes beter niet kan gebruiken

Ik heb ook geen zin om erover en hele discussie te beginnen - ik vroeg mij alleen af of Clenbuterol sterker in zijn werking is dan de originele Stackers en de bijwerkingen vergelijkbaar zijn.

Groet

Comment

antwoord = JA en NEE
                        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Nee op de vraag of het sterker is of nee de bijwerkingen zijn niet te vergelijken?

Comment

zou dan eerder anavar pakken van clen krijg je hartkloppingen.. paardenmiddel

Comment

Mvos - zie net je reactie - Dank !
                              Posseltje - tot nu toe altijd te "bang" geweest om met het echte spul te beginnen. Zal er iets meer over lezen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X