Clenbuterol vs Stackers II/ACE

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Albert2011 View Post
    Mvos - zie net je reactie - Dank !
    Posseltje - tot nu toe altijd te "bang" geweest om met het echte spul te beginnen. Zal er iets meer over lezen.

haha, ik zou eerder vrezen voor clen dan var.. maargoed...
    var bevordert dan niet echt de vetverbranding.. daarvoor eph of clen e.d.. var dient meer voor massabehoud, eiwitspaarder of een kickstart voor de kracht toename.

var only is ook niet echt de moeite waard vind ik, daarbij is de stof ook nog de grondstof duurder dan de andere middelen en de uiteindelijke resultaten voor een bb'er vallen tegen met een only var

anders ECAY daar kan je ook aardig van stuiteren , maar beter gewoon eerst een voedingschema, daar kom je al heel ver mee.
    Last edited by gain is pain; 06-03-2012, 18:45.
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
      beter gewoon eerst een voedingschema, daar kom je al heel ver mee.
      100000% mee eens.
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Albert2011 View Post
        Ik denk wel dat ik gedeeltelijk en easy way out zoek - zeker! Maar het is niet zo dat ik er niets voor wil doen - of doe. Ik ga toch 5 keer in de week na de sportschool voor cardio en kracht , snoep niet ( of haast niet ) en ik denk dat ik met en beetje hulp zeker nog en paar kilo kwijt kan raken.
        niet gedeeltelijk je zoekt gewoon de easy way out, bijna niet snoepen?
        gewoon niet. 5x per week naar de sportschool? nou en dat doen we allemaal ik zou eerst gewoon fatsoenlijk eten voordat je uberhaupt begint met doping
        There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

kabaffel - ik weet dat ik met en betere voedingspatroon heel wat zou kunnen bereiken - heb je helemaal gelijk !

Maar het is wel zo dat ik ook van de lekkere dingen geniet. En als ik iets kan gebruiken wat het mogelijk maakt om allebei te doen - zie ik niet wat er mis mee is?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X