Anavar only of Winstrol only

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Anavar only of Winstrol only

Ik ben aan het twijfelen voor een eerste kuur, maar twijfel tussen anavar only of winny only. Maar het is nog helemaal niet zeker of ik 1 van beide ga doen.

Doel : Bf droppen en zoveel vvm behouden / een kleine hoeveelheid vvm gainen.

Momenteel : 75 kg bij 1.77 m bij een bf van +- 15%

Ik dacht aan 2 mogelijkheden (gaat steeds over orals)

1) Winny Only:

7 weken 40 mg/d
    Licht onder onderhoud eten.

2) Anavar Only
    6 weken 50 mg/d
    Zwaar onder onderhoud eten (rond 1500-2000 kcals per dag eten)

Bij beide mogelijkheden dacht ik aan 2 weken nakuren met 20 mg/dag nolvadex. En tijdens de kuur gebruik te maken van liv 52 en mariadistel.

Ik weet dat dit over geen "speciale" kuur gaat, maar misschien krijg ik op deze manier nog wat extra info dat ik momenteel na veel inlezen nog niet weet. Ik weet ook dat er een verschil is tussen anavar en winny. Voeding en training zal tijdens de kuur in orde zijn. Ook las ik iets van creatine gebruiken tijdens anavar kuur?

op 75kg met 15% BF ben jij lang niet klaar om te gebruiken, als je wilt cutten gebruik iets anders dan roids
    There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

En waarom niet als ik vragen mag? bodyfat van 15 % is een gok.
      En liefst niet het antwoord van "maak gewoon een voedingsschema", want heb ik al gedaan voor enkele periodes.

Comment

simpel
        1. in 2009 woog je 72kg nu in 2012 weeg je 75kg <--- zegt al genoeg over je voedings schema
        2. je groeit nog makkelijk op een laag lichaamsgewicht <---- je bent niet zwaar genoeg

Comment

1) Je hebt niet eens een idee hoe ik er in 2009 voorstond, en hoe momenteel?
          2) Je hebt ook geen idee over mijn progress in de laatste tijd?

+ Ik zeg letterlijk "Maar het is nog helemaal niet zeker of ik 1 van beide ga doe". Wil gewoon op deze manier wat info winnen hierover. Dus aan reacties van "hier ben je nog niet klaar voor" heb ik helemaal niets ...
          Last edited by Mateusz; 09-04-2012, 21:38.

Comment

oke... in 2009 heb jij jezelf voorgesteld toen zei je dat je 72kg woog

en toen je deze topic opende zei je dat je 75kg woog...

Comment

mateusz is 1.77m lang..75 kg met een laag vetpercentage kan er dan best bruut uitzien.
              En vetpercentage verschil (van 72 met 25% naar 75 met 15% is bijvoorbeeld best netjes) speelt ook een rol..
              Last edited by kojak; 09-04-2012, 21:47.
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

maar7en8: "gewicht zegt vrij weinig"

Hier nog een ouder topic met een foto
                http://forum.bodynet.nl/fotos-leden/...-progress.html
                De rechtse foto is momenteel ook al een jaartje oud

Comment

ik blijf bij mijn mening

Comment

Waarom moet er altijd zo moeilijk gedaan worden.
                    Mensen die willen kuren doen het toch dus kan je beter een beetje helpen.

On: ik denk dat winny de sterkere van deze 2 is, waarschijnlijk zal je met winny only ook meer kunnen gainen, maar er zijn ook mensen die op anavar only goed gaan en een paar kilos gainen en vet percentage wat omlaag.

De winst van anavar is normaal goed te behouden, bij winny weet ik het niet precies.

Ook word er vaker gezegt dat anavar beter uitkomt voor mensen met een lager bf waardoor je de kwaliteit van de spieren duidelijk ziet verbeteren
                    Last edited by no_limit; 09-04-2012, 22:28.

Comment

Originally posted by Mateusz View Post
                      1) Je hebt niet eens een idee hoe ik er in 2009 voorstond, en hoe momenteel?
                      2) Je hebt ook geen idee over mijn progress in de laatste tijd?

+ Ik zeg letterlijk "Maar het is nog helemaal niet zeker of ik 1 van beide ga doe". Wil gewoon op deze manier wat info winnen hierover. Dus aan reacties van "hier ben je nog niet klaar voor" heb ik helemaal niets ...
                      Wat zijn jou krachtstats?
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Anavar only is niet de moeite waard, ikzelf gebruik nu 0-5 weken 50mg var en 0-12 weken test e, zit nu in week 4, de 'gains' van var only gaan flink tegenvallen op 40-50mg... Heb zelf ook winny gebruikt, maar dan only op 40mg en dat beviel me prima, lekkere trainingsdrive vooral maar verwacht geen wonderen van winny.

Kies je voor var? Wellicht wat eca toevoegen?
                        Make it happen, shock everyone!

Comment

PR weet ik niet echt, zal gewoon posten van tijden casual training
                          bench : 8*95, 5*100, 3*105 tikken
                          dl : 5*120 kg (nog maar net 3 weken bezig)
                          squat: 20*90 boxsquat, waarom boxsquat? Zit momenteel nog steeds op een slechte gym, waar er geen echte squatmogelijkheden zijn.

wat extra
                          incline dumbbell bench press : 12*40 kg (hebben maar tot 40 bij ons)

Bij de bench zit ik momenteel al een tijdje vast op dit gewicht, periodes daalt het wel even, maar zie al een tijdje geen progress meer ... Heb dit wel bij meerdere oefeningen

Comment

Gain is pain heeft idd gelijk, verwacht geen wonderen van var of winny.

Persoonlijk vind ik test e only voor 10weken een goede beginnerskuur, bijv 250 om de 5dagen of gewoon 375/500 iedere week.

En prikangst is nergens voor nodig

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                              Anavar only is niet de moeite waard, ikzelf gebruik nu 0-5 weken 50mg var en 0-12 weken test e, zit nu in week 4, de 'gains' van var only gaan flink tegenvallen op 40-50mg... Heb zelf ook winny gebruikt, maar dan only op 40mg en dat beviel me prima, lekkere trainingsdrive vooral maar verwacht geen wonderen van winny.

Kies je voor var? Wellicht wat eca toevoegen?
                              Bedankt voor het antwoord, nu krijg ik al meer een idee. Ben nog niet zeker of ik wel degelijk ga kuren. Ga momenteel terug beginnen cutten en zien hoe dit verloopt. Ik wil gewoon de nodige info weten voor ik aan een kuur zou beginnen. Ik zal nooit zomaar beginnen voor ik me hier 100% zeker bij voel.

Indien eca stack moet ik nog ephedrine kunnen regelen. Een goede vriend van mij verkoopt dit niet, maar winny en anavar wel. Daarom vroeg ik wat extra info hierover omdat ik bij deze 2 kuren weet dat het wel degelijk over het gevraagde product gaat (ik heb zekerheid dat hij te vertrouwen is)

Maar nog eens : Door dit topic ga ik niet beslissen van ik ga anavar pakken of ik ga winny pakken. Ik zit er momenteel al eventjes aan te denken, en dit topic kan mij misschien een beetje sturen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X