Ik ben aan het twijfelen voor een eerste kuur, maar twijfel tussen anavar only of winny only. Maar het is nog helemaal niet zeker of ik 1 van beide ga doen.
Doel : Bf droppen en zoveel vvm behouden / een kleine hoeveelheid vvm gainen.
Momenteel : 75 kg bij 1.77 m bij een bf van +- 15%
Ik dacht aan 2 mogelijkheden (gaat steeds over orals)
1) Winny Only:
7 weken 40 mg/d
Licht onder onderhoud eten.
2) Anavar Only
6 weken 50 mg/d
Zwaar onder onderhoud eten (rond 1500-2000 kcals per dag eten)
Bij beide mogelijkheden dacht ik aan 2 weken nakuren met 20 mg/dag nolvadex. En tijdens de kuur gebruik te maken van liv 52 en mariadistel.
Ik weet dat dit over geen "speciale" kuur gaat, maar misschien krijg ik op deze manier nog wat extra info dat ik momenteel na veel inlezen nog niet weet. Ik weet ook dat er een verschil is tussen anavar en winny. Voeding en training zal tijdens de kuur in orde zijn. Ook las ik iets van creatine gebruiken tijdens anavar kuur?
Doel : Bf droppen en zoveel vvm behouden / een kleine hoeveelheid vvm gainen.
Momenteel : 75 kg bij 1.77 m bij een bf van +- 15%
Ik dacht aan 2 mogelijkheden (gaat steeds over orals)
1) Winny Only:
7 weken 40 mg/d
Licht onder onderhoud eten.
2) Anavar Only
6 weken 50 mg/d
Zwaar onder onderhoud eten (rond 1500-2000 kcals per dag eten)
Bij beide mogelijkheden dacht ik aan 2 weken nakuren met 20 mg/dag nolvadex. En tijdens de kuur gebruik te maken van liv 52 en mariadistel.
Ik weet dat dit over geen "speciale" kuur gaat, maar misschien krijg ik op deze manier nog wat extra info dat ik momenteel na veel inlezen nog niet weet. Ik weet ook dat er een verschil is tussen anavar en winny. Voeding en training zal tijdens de kuur in orde zijn. Ook las ik iets van creatine gebruiken tijdens anavar kuur?
Comment