Anavar only of Winstrol only

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by inferno_0666 View Post
    Je zei een paar posts eerder dat je lid bent van een belabberde sportschool waar je niet eens kunt squatten. Het is aan te raden om eerst maar lid te worden van een club waar ze wel goede apparatuur hebben zodat je optimaal kunt trainen.

Ik weet niet wat jij met een "serieuze bulk" bedoelt, maar ik vrees het ergste dus doe dat maar niet. Voor je het weet ben je moddervet en dan ben je nog verder van huis. Dus gewoon schoon blijven eten en kijken hoever boven onderhoud je moet eten om in VVM aan te komen zonder dat je vetpercentage omhoog gaat.
    Ja hierdoor wil ik ook niet gaan bulken.
    En de squat kan ik momenteel in smith doen, maar hier ben ik geen voorstander van. Dus doe ik hem momenteel met de losse baar in het rekje waar de stangen hangen.

Originally posted by martin27 View Post
    Waarom wil je jou bf lager.. je hebt een goeie rug zo.. misschien je intensiteit omhoog gooie wat meer setjes draaien minder rust meer cardio en hoog in je eiwitten zitten
    Omdat vorige zomer het "droogstaan" al een fail was, wil ik deze zomer er al iets vroeger aan beginnen, nu al zelfs. Heb nog een kleine 3 maand, maar binnen 2 maand zijn het al examens waardoor het nog wat lastiger wordt, daarom wou ik momenteel al beginnen. Heb momenteel voedingsschema onderhoud -500 kcals. +- 200 gr eiw 200 gr kh 65 gr vet. Ga me hier eventjes aan houden en zien wat het geeft

Comment

Ik zou sowieso eens gaan beginnen met het meten van je VP mbv een huidplooimeter, aangezien je je VP hebt gegokt. Ik vind dat cutten hand in hand moet gaan met zo exact mogelijke metingen om te zien of je daadwerkelijk zakt in VP en je VVM gelijk blijft. Vaak zak je behoorlijk in VP, maar zie je dat amper in de spiegel. Je weet dan wel of je op de goede weg bent.

Overigens helemaal eens met inferno's post over effectiviteit. Natuurlijk ga je meer gainen in het begin, aangezien je verder van je grens afzit. Daarom maken de meeste ook noobgains. Ze zitten dichtbij homeostase dus groeien ze als kool. Hoe zwaarder je wordt, hoe trager het gaat.
      Train hard or go hormone

Comment

"Squat in de smith"

Mening bijgesteld: Niet kuren.

Addendum: UD2 en geen resultaat?
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ja geen power rack, waardoor squat niet echt makkelijk is ...

Had met carbcycle gewerkt (vorig jaar voor de zomer) waarbij ik rond 1400 kcals at (160 eiw, 60 kh, 60 vet) , en bij load rond 3700 kcals. Maar vond het resultaat na een maandje maar pover ...

Kan je ook even vermelden welke feiten je mening veranderde ? Maakt het wat duidelijker voor mij

Comment

Originally posted by Mateusz View Post
            Ja geen power rack, waardoor squat niet echt makkelijk is ...

Had met carbcycle gewerkt (vorig jaar voor de zomer) waarbij ik rond 1400 kcals at (160 eiw, 60 kh, 60 vet) , en bij load rond 3700 kcals. Maar vond het resultaat na een maandje maar pover ...

Kan je ook even vermelden welke feiten je mening veranderde ? Maakt het wat duidelijker voor mij
            Carbcycle kan je niet vergelijken met UD2. Wil je een uitdaging Ă©n resultaat, pak dan je laptop op de schoot, tover Lyle McDonalds Ultimate Diet 2.0 tevoorschijn en begin te lezen.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
              Carbcycle kan je niet vergelijken met UD2. Wil je een uitdaging Ă©n resultaat, pak dan je laptop op de schoot, tover Lyle McDonalds Ultimate Diet 2.0 tevoorschijn en begin te lezen.
              Oke bedankt, ga dit morgen downloaden en mijn werk er van maken (vindt momenteel niet direkt een link)

Kan je ook even zeggen wat je mening veranderde?

Comment

Originally posted by Mateusz View Post
                Oke bedankt, ga dit morgen downloaden en mijn werk er van maken (vindt momenteel niet direkt een link)

Kan je ook even zeggen wat je mening veranderde?
                Kom nou, dat is toch meer dan duidelijk!
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Dat ik eerst terug op mijn voeding moet letten en dit misschien door middel van ud2, weet ook dat dit een van de factoren is waarom zijn mening veranderde, maar is het nu zo erg om even voor bevestiging te vragen?
                  Aan zulke posts heb ik 0,0 ....

Mag een slotje op , nog GEEN kuur voor mij in 2012.
                  Toch bedankt iedereen voor de info

Comment

Bij deze..
                    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                    Squat 230 kilo
                    Bankdrukken 137.5 kilo
                    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Verstandige keuze kerel.

De reden dat ik van mening veranderde was voornamelijk het feit dat je squat in een smith en geen resultaten hebt geboekt met iets als carbcycle of ud2. Wat toch wel een beetje getuigt van redelijke onbekwaamheid. Kortom: meer kennis opdoen en meer rendement uit je moeite halen. Wat meerdere mensen voor mij inderdaad ook al aangaven.
                      The Sky Ain't The Limit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X