Site injections.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Site injections.

De titel van dit topic spreekt al voor zich....wie heeft het wel eens zelf gedaan en waar heb je het zoal gedaan dan?

Ikzelf prik al zolang ik A.S gebruik in mn benen en het gaat nog steeds goed maar het zal toch wel een keer komen dat ik veel littekenweefsel ga krijgen en vraag me dus af waar je hem dan het beste kan zetten zonder pijn te lijden...

Ik red het zelf niet echt om hem in mn butt te prikken dus ben me aan het beraden waar ik het dan wel zou durven want ik ben er heel eerlijk in....ik schijt wel om hem ergens anders te zetten.

Ga hem ook zeker NIET in mn armen zetten...brrrr

Ik heb wel eens een paar keer prop in mijn kuiten gespoten, het werd alleen heel erg stijf.Maar had voor de rest nergenst last van,maar zolang het nog kan zou ik het toch bij benen houden...

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ik hou het voorlopig ook wel bij mn benen hoor maar ben wel erg benieuwd naar gebruikerservaringen.

Ik heb gehoord dat kuiten ook een hele pijnlijke plaats kan zijn...

Wat voor naald gebruikte je?

Comment

0,6x25. Kan makkelijk er zit heel weinig vet dus een langere is niet nodig..Ik wilde het zelf ook in mijn borst gaan proberen, maar heb ik toch maar niet meer gedaan..

Grtz..

Comment

Waarom niet gedaan?

Lijkt je toch scary zeker?

Zou het ook zeker niet in mn borst doen hoor...

Comment

Werd afgeraden door bruce, waarom weet ik ook niet meer. Ik zou er denk in niet zoveel problemen mee hebben..
            Schouders lijkt mij ook een zeer geschikte plaats.maar als je fout prikt of zoiets, kan het erg pijn doen en kan daar erg lang last van houden. En dat betekend dat je niet optimaal je bovenlichaam kan trainen.En dat wilde ik niet hebben in m'n kuur.Je schouder blijf je tenslote bij elke oefening wel een beetje gebruiken..

Grtz..

Comment

Ik red het zelf wel in mijn bil, de meesten inderdaad niet.
              Zet deze kuur ook alles in mijn benen en omdat het mijn laatste is heb ik geen probleem verder.

Heb wel een bekende site kun je kijken wat het minst erg lijkt...

http://www.spotinjections.com/index3.htm

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Kuiten vind ik erg lekker... beetje sadomasochistisch aangelegt... schouders vond ik helemaal niks duurt, een week voordat je je arm weer normaal kan bewegen
                It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Heb één keer prop in mijn schouder gezet..... nooit meer dus..

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

om in je reet te prikken is echt makelijk als je tegen n kast gaat staan òm je evenwicht te bewaren en been waar je in gaat zetten achter de andere en erin zetten dat ding

kon t eerst ook niet maar heb nu zovaak moeten zetten dat t echt n makkie is

Comment

maat van me zet het in zijn triceps!!!!

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (real1972 @ Dec. 10 2004,18:09)]maat van me zet het in zijn triceps!!!!
                        volgens mij doet dat pijn

Comment

hij zegt van niet!
                          ja ik geloof hem op zijn woord ga het alleen niet zelf uit proberen

Comment

is het niet mogenlijk om hem in je buik te zetten?
                            Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (real1972 @ Dec. 10 2004,18:09)]maat van me zet het in zijn triceps!!!!
                              Heeft bruce ook een keer gedaan, alleen pakte het een beetje slecht uit en was z'n tricep ineens heel groot..

Grtz..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X